![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Gouverneur
|
Di Rupo had als formateur moeten beginnen met een accoord te sluiten over de strategie en aanpak met BDW.
Hij is op amateuristische en Belgische wijze, met iedereen gaan praten. Als een voetbal elftal doelpunten wilt maken ,dan moeten ze de spits de bal toespelen. Door voortdurend de bal rond spelen op het veld, door iedere speler een balletje te laten trappen , gaat de speeltijd voorbij zonder overwinning. Di Rupo heeft iedereen de bal toegespeeld en de spits verwaarloosd. We zien het resultaat. |
|
|
|
|
#2 |
|
Gouverneur
|
Di Rupo en Belgicistische partijen hebben geen enkel belang bij een kans van slagen.
Hij heeft daarom ingezet op 5 a 10 % Nu kunnen ze heerlijk zielig doen en de grote partijen van Vlaanderen N-VA en CD&V de schuld geven. Hoe dom moet een mens zijn ,om dit spel niet te begrijpen? |
|
|
|
|
#3 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat vind ik een mooie en treffende uitdrukking. Ik zal ze onthouden. Anderzijds, en ter zake : ik ben het met u eens. Di Rupo had sowieso erg weinig kans om een mogelijk akkoord rond te krijgen, maar door zijn aanpak deed hij zelfs het kleinste waterkansje teniet. En tenslotte : ik begrijp het spel. Ik zou dus niet weten hoe dom een mens moet zijn om het niet te begrijpen. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of het al dan niet om een fout ging, hangt af wat het doel was van de PS. Zie mijn onderschrift waar ik forumgebruiker fonne aanhaal.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 juli 2011 om 14:51. |
|
|