![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mag dat? | |||
het mag |
![]() ![]() ![]() |
8 | 100,00% |
het mag niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag dat?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yep, tijd om de Franciska boven te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Keus genoeg kies maar uit http://www.dragonheart.nl/ridderwinkel/29/1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een flamingant, en nogal een hevige.
Maar pertang leef ik toch in de 21° eeuw, en niet in de tijd van de Franken of in het Stenen Tijdperk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Was die dan ooit al eens wakker???
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Welke tradities? Kinderen met een archaïsch dik achterhoofd kweken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik ook wel willen weten.
Wat betreft "achter" ken ik alleen bonga-bonga ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() U heeft een aparte kaart van de Salische Franken, want naar mijn weten zaten zij ook in Noord Brabant en niet de Ripuarische Franken.
|
![]() |
![]() |