![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen zitten de opvangtehuizen boordevol met allochtone vrouwen die volgens hun korangeboden mogen afgeklopt worden. Zouden die cijfers mee in de totale stijging zijn opgenomen? of valt dit dan weer onder godsdienstvrijheid? Weinig waarschijnlijk dat die vrouwen aangifte doen als hun echtgenoten gewoon hun heilig boekje volgt. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 juli 2011 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grotere aangiftebereidheid verklaart een deel van die stijging, da's een feit.
Maar, toch heeft Cynara een punt, de opvangtehuizen hebben een onevenredige toestroom van dames die een diep religieuze hypocriet als partner hebben/hadden. (zeker als je de absolute cijfers gaan bekijken.)
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, die mochten dat niet van de seculiere wetgever.
Langs de andere kant, de wetten op diefstal en verkrachting binnen het huwelijk zijn nog niet zo lang geleden aangepast. Maar de wetten zijn aangepast nietwaar. En we leven "hier" anno (Oh de ironie) 2011.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de vrouw moet de man gehoorzamen en hem volgen gij zijt nooit voor de kerk getrouwd zeker? in elk geval is het bestraffen van partnergeweld ook bij ons vrij nieuw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kristenen mogen elkaar ook niet doodkloppen, maar ik wil het aantal slachtoffers voor christenen door christenen niet proberen te tellen. En vrij nieuw? Zelfs al was het maar wettelijk geregeld sinds gisteren, dan nog , hoe'n onmens kan je zijn brut, nutteloos geweld te gebruiken tegen je partner/nageslacht?
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gebeurde vroeger heel zeker (nu mogelijk nog). Maar een katholiek "mocht" zijn vrouw niet afkloppen! Waar haalt u zoiets?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 7 juli 2011 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voor de kerk getrouwd en onze pastoor heeft nooit gezegd dat ik mijn ex moest gehoorzamen.
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en scheiden voor de kerk kan nog altijd niet ik ben nog altijd voor de kerk getrouwd dus moet ik volgens hen nog altijd mijn huwelijkse plicht doen met mijn hertrouwde ex. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juli 2011 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pas op, niet letterlijk he. Verdomde repressieve godsdienst op vrouwen Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juli 2011 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat een onzichtbare, almachtige vriend zijn volgelingen influisterd dat ze hun partner/nageslacht mogen aftroeven, moeten we het maar accepteren?
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() tja, we accepteren toch ook dat dieren onverdoofd de strot wordt overgesneden omdat het in zo'n heilig boekjes staat dat ze het zo moeten doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn linkse apologeten, hypocriete meloengroenen en dhimmies (zoals we er hier op't forum wel een paar hebben) die het democratische (of moet ik schrijven "demoncratische") proces alle eer aandoen, en een bepaalde groep bevoordelen. Positieve discriminatie blijft discriminatie. En om in't topic te blijven, ge gebruikt geen nutteloos geweld, nergens en tenimmer. Binnen een relatie of erbuiten.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let wel op wat ik schrijf, ik vermeld nergens de moslims in't speciaal.
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar goed we zijn het eens alleen heeft de belgische staat de vrouwen ook lang in de kou laten staan ivm partnergeweld Op vrouwen slaan is voor achterlijke bruten Je kan ze heel goed psychologisch kapot maken zonder sporen na te laten Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juli 2011 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |