![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Winnaar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik heb net voor de zekerheid de originele tekst even naast de zijne gehouden.
![]()
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien wij in 't Chinees, Vietnamees, Russisch, whatever zouden zingen, denk dat die gasten ook serieus met ons gezicht lachen se.
Zelfs the voice of Europ heeft ooit een poging ondernomen om in 't Chinees te zingen in "Sina". Geen mens die hem begreep. ![]() Kleine anekdote over The Voice toch: zo'n 5-tal jaren geleden waren wij op een optreden van The Voice. Dat was gewoon zo in een tent. De man kon het niet laten om zichzelf uitvoerig te bestoefen. Geweeeeldig, oh my god! Er waren naar mijn mening zo'n 300-400 mensen aanwezig. Zeker niet meer. The Voice komt op 't podium en zegt: Waaaauuuw, gewèèèèèèldig, onvoorstelbaar seg dat ik hier voor een publiek mag staan van 10000 mensen! (Tienduizend). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had veel slechter verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |