![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hangt bij u een VL-sticker op de auto | |||
Jazeker |
![]() ![]() ![]() |
51 | 34,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
61 | 40,67% |
Ik heb geen auto/maak er geen gebruik van |
![]() ![]() ![]() |
38 | 25,33% |
Aantal stemmers: 150. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie heeft als Vlaming een VL-sticker op de auto hangen?
Waarom? Vlaams-nationale groeten, Jong N-VA'er.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelf geen auto, maar op de auto van mijn moeder hangt de Belgische driekleur met de kroon erboven, van Pro Belgica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Een royaliste dus.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of 'ja, mijne kleine Bob heeft me zijn schoolkameraadjes zo een klupje opgericht, en ik moet toch wat steunen e?'.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog steeds half-cyclist, half-NMBS'er. Maar voor het geval ik ooit eens de moeite doe om een rijexamen af te leggen, erin slaag, en de centjes vind om mij een prachtige Lada of Trabant aan te schaffen, heb ik toch al een mooie meervoud-sticker met een leeuw en de duidelijke zin "Vlaanderen tegen kapitalisme".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Een Vlaamsgezinde communist?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Zelfs twee stickers op mijn wagen: één VL-sticker (op europese vlag-achtergrond) en één geel-zwarte Vlaanderen - om van te houden.
NB Ben wel geïnteresseerd in een Meervoud sticker met Vlaanderen tegen racisme op. Iemand een idee of die bestaan heeft/ nog bestaat?[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Er zijn twee soorten politici: die hun taal gebruiken om hun gedachten te verbergen en die hun taal gebruiken om te verbergen dat zij geen gedachten bezitten." - Jan Greshoff Laatst gewijzigd door Garga : 13 september 2005 om 20:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Geen petroplakkers op mijn fiets !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de site van meervoud ga je naar weblog. Het derde bericht gaat erover. http://www.meervoud.org/index.php?blz=blog |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Nationalisme is nogal voor debielen vind ik. Ik zou helemaal niets op mijn auto plakken - als ik ooit een auto zou nemen natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja lekker niks! Zelf ook lekker niksen, geen idealen hebben en alles toch maar niks vinden. Voor niks moeite doen, want het is toch allemaal maar niks nietwaar? Want diegenen die niksen en alles toch maar niks vinden, d�*t zijn tenminste géén debielen! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Uw commentaar is anders ook niks waard, Guderian.
![]() Ik zie heel weinig VL-stickers op auto's tenzij ik in de buurt kom van het Vlaams parlement. Maar die mannen worden duur betaald om zo'n sticker te plakken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (Waarom maar ik nog woorden aan u vuil?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Dancer In The Dark : 13 september 2005 om 21:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() wij hadden vroeger 'n sticker van de efteling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 1 VL op blauwe achtergrond en Europese sterren en 1 Vlaanderen om van te houden met leeuw en zwart gele achtergrond.
Vooraan een Vlaamse nummerplaat met leeuwenschild en de "euro VL".
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar naast die nummerplaat hang meestal ook een B. Ge hebt toch �*ets nodig om dat te neutraliseren? OK, van sommig leeuwenfetisjisme krijg ik ook het ook op mijn zenuwen ("wat? een leeuw met rode klauwen, gij franskiljon" en dergelijke uitlatingen...). Maar het gaat om het durven uitkomen voor een ideaal. Vooral in een tijd dat idealisme als achterhaald wordt bestempeld vanuit liberale kringen. |
|
![]() |
![]() |