Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2011, 15:55   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Straks Oostblokkers met zulke wapens om hier overvallen te doen?

klik: http://www.youtube.com/watch?v=D9Dkc...mbedded#at=175

Of gaan ze 'braaf' zijn ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2011, 17:49   #2
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We gaan wat 'toleranter' moeten zijn, we zullen er hoe dan ook moeten leren mee samenleven, de wereld verandert/evolueert nu eenmaal en wij moeten mee evolueren, de wereld wordt steeds kleiner en er zullen steeds meer culturen door elkaar gaan leven of we dat nu graag willen of niet, wij zullen ons eraan moeten aanpassen.

Indien we daar niet mee kunnen leven is er nog 'n optie; op 'n verlaten eiland gaan wonen of als kluizenaar in 'n bos, als we er iets over zeggen, zijn we erg 'racistisch' bezig en dat mag niet van de wet.

Ik citeer de niet-racistische tolerante zelfverklaarde wereldverbeteraars.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2011, 19:18   #3
Bardamu
Vreemdeling

Bardamu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Straks Oostblokkers met zulke wapens om hier overvallen te doen?
Waarom vraagt ge u dat af na het bekijken van een filmpje waarin een wapengekke Amerikaan(met fake Russisch accent) loos gaat in z'n achtertuin met het wapentuig uit de plaatselijke gunshop.
Bardamu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2011, 19:37   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bardamu Bekijk bericht
Waarom vraagt ge u dat af na het bekijken van een filmpje waarin een wapengekke Amerikaan(met fake Russisch accent) loos gaat in z'n achtertuin met het wapentuig uit de plaatselijke gunshop.
Misschien omdat, als mijn auto gestolen zou worden, ik die eer zou gaan zoeken in de richting van het oosten, van hieruit bekeken, dan in de richting van het westen. Maar zijt gerust hoor, ik wil de Albanezen hiermee niet beledigen.

Tsja, ik ken die merken natuurlijk niet.

Maar zijt gij zoveel beter bevriend met die Oost-Europese bendeleden?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 juli 2011 om 19:43.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be