![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste medeforummers,
in de korte tijd waarin Ik jullie vereerd heb met Mijn aanwezigheid, is het inhoudelijk niveau van dit forum toch weer gestegen. Ik beschouw Mijn aanwezigheid hier dan ook niet meer nodig en begeef mij naar andere fora met een belabberd niveau, om daar de boel op te krikken. Bedankt voor de genegenheid en voor de talloze lieve prive-berichtjes waarin jullie Mij jullie dankbaarheid uitten. Ik zal jullie nooit vergeten! D�*�*�*�*g! Weense worst |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Vaarwel lieve weense worst. Ik wil ook afscheid pakken het doet me teveel verdriet. Somige zijn hier kwaad op mij. Die andere zei tegen mij het is hier geen chat. Maar ik begrijp dat alemaal niet zo goed. Ik denk dat ik hier de oudste ben op mijn leeftijt is dat moeilijk. Ook zo met dat engels. Daarom heb ik besloten ik neem nu afscheid. Danku wel an al die lieve en die brave mensen die altijd zo vrindelijk waren. Ik ben niet boos hoor op julli. Heel veel groetjes van mij. Dag alle lieve mensen. Ik wil nog iets zegen ik was daarvoor beschaamd maar omdat ik weg ga zeg ik het ik ben 94 jaar. Dag alemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag Mevrouw Pralin.
![]() |
![]() |