![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus .. verkiezingen ??
VLWarrior is een vriend van mij, die zeer goed kan voorspellen. Hij zei me onlangs letterlijk: Citaat:
link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110718_026 of in de Frut: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...n-di-rupo.aspx Hij voorspelde ook verkiezingen tegen eind oktober. Zou VLWarrior de BWarrior geklopt hebben in de ultieme voorspelling ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
aan kleine Croo: beste Alexandertje, waarom hebt gij ook al weer de stekker eruit getrokken ? alhoewel, ik trek mijn vraag terug in; en zal trachten aan Verafstoot te vragen waarom hij de stekker er niet uittrok, toen hij "vaststelde dat het probleem niet opgelost geraakte' en ... gewoon op zijn postje bleeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() baby decroo mag ook komen uitleggen waarom hij de OVLD nog meer een belastingpartij wil maken dan dat ze al is
|
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Da's heel simpel! Xanderke heeft gezien van papa Herman en mama Françoiseke dat er schoon geld te verdienen valt met het verknechten en constant beliegen van 't eigen volk. Maar ach, elk zichzelf respecterend koningshuis heeft een goeie hofnar nodig...
|
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() het is toch maar eens te meer het bewijs dat de walen niet willen onderhandelen
de Nota di rupo is unaniem goedgekeurd bij de franstaligen omdat die nota in hun voordeel spreekt |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() de wever moet gewoon dat artikel van gennez in le soir meebrengen naar de debatten
|
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() die genez kan beter iets anders gaan doen dan poltiek
die bakt er gewoon niks van |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling