![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 22 juli 2011 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom bent u zo geobsedeerd door BDW?
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het hier duidelijk genoeg is dat ik geen fan ben van Bart De Wever, maar hoe lang nog moet er blijven gehamerd worden op zijn zwaarlijvigheid? Dat is een echt non-argument.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom kunnen zo weinig mensen op dit forum juist schrijven ? Mentale handicap ? Slecht onderwijs ? Luiheid ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom kunnen nog zo weinig mensen degelijk Latijn?
Laatst gewijzigd door lombas : 24 juli 2011 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gebrek aan traditie ofzo wellicht. Als je denkt dat een forum waar mensen zo slordig schrijven als hier de norm is heb je het mis. Dat is niet zo. Quasi elk Nederlands forum doet het beter dan zowat elk Vlaams forum. Wat een klootjesvolk, zeg.
Laatst gewijzigd door Weyland : 24 juli 2011 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Helemaal niet geobsedeerd door Bartje, maar totaal anti, voor het programma waar zijn partij voor staat. Omdat iedereen Bartje als boegbeeld van zijn partij kent en van de slimste mens (en dat is hij dus niet. is nu door Beekje en Di Rupo bewezen) zeg ik ipv NV-A maar Bartje. Ik heb de proef op de som genomen op een barbeque van de buurt. Geef me 5 namen van personen die bij hem op de lijst staan. Niet een die me 5 namen kon geven. Zelfs de ''Hesp'' en de ''Burger'' kenden ze niet. Ik wil zwijgen over het NV-A ''rekenwonder'' die kende niemand. Het VRT ''schoolmeestertje'' kenden ze dan weer wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Waarom winnen de Vlamingen bijna altijd het ''Groot Nederlands Dictee''? Nou seg dat weeit ik niet oor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over dat Latijn. Tot het West-Romeinse Rijk viel spraken veel mensen een soort Standaardlatijn hetzij in vulgaire vorm of hetzij erudieter. Mocht het West-Romeinse Rijk stabiel gebleven zijn tot vandaag (utopie), dan sprak men nu nog Latijn als eerste taal en zouden de huidige Romaanse talen niet eens bestaan hebben.
Ik vraag me af of we dan ook zo ontwikkeld waren als vandaag. Ik betwijfel dat want concurrentie heeft ook sterk bijgedragen tot de macht van Europa. Laatst gewijzigd door Weyland : 24 juli 2011 om 06:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat een klein segment dat Vlamingen het beter doet op het Dictee (de laatste winnaar was een Noord-Brabander, geloof ik) wil niks zeggen. Dat onze nieuwslezers een mooier accent hebben, nog minder. Niemand spreekt op deze manier en onze fora hebben nog steeds veel meer slordig schrijvende deelnemers. Ik vind het niet erg dat toe te geven. Wat ik graag zie is dat het hier verbetert. Zelf heb ik dus het beste voor met de toestand hier: ook al ben ik negatief over de situatie nu. Laatst gewijzigd door Weyland : 24 juli 2011 om 06:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onverstaanbaar gebrabbel, binnensmonds, articuleert slecht. De doorsnee Nederlander kent geen "r", die spreekt over "maaj" of "vooj" en noem maar op. De "s-klank" wordt een sch-gesis, de g-klank heeft meer weg "chrrr" en ga zo maar door. Van de z maken ze een s. Ach, onze gasten hier? In hun dagelijkse (irl) leven doen ze het wel goed hoor ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 24 juli 2011 om 07:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Nou, wij komen chraach naar Belchië, omdat het hier noch lekker chesellich is en foor de Bourchondische levenstijl. So iets fint je bij ons niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij wilt dus geen goed bestuur in Belgie, maar voortdoen met een systeem waar de ene de andere naait, en met het geld dat hij gepikt heeft, zijn eigen economie naar de knoppen helpt ?
![]() |
#19 |
|
![]() In Nederland heb je dus ook een kunstmatige splitsing. Boven Moerdijkers en onder Moerdijkers. En dan heb je nog de Friezen met hun eigen mooie taal. Buutter, breej en griene tsiez, wor det neet zizzen kan is kein opruurte Fries. Vertaling: boter, brood en groene kaas, wie dat niet zeggen kan is geen oprechte Fries.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Lees eerst Bartje zijn programma of vraag hemzelf wat hij van plan is met de sociale zekerheid. Een zaak weet je al met zekerheid, als je na je 50ste werkloos wordt kom je na 1,5 jaar in de armoede zone terecht. De privatisering van de ziekenzorg, die nu al ingezet is door tsjeven, liberalen en rechtse sossen, zal door hem naar Amerikaans en Nederlands model worden ingevoerd. Studenten lopen al evenveel gevaar, door naar Amerikaans, Nederlands model een eigen studiefinanciering in te voeren( in Nederland maximaal 28.000 €) Mooi bedrag om af te betalen als je je carrière opstart.
|
![]() |
![]() |