![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Mijn vraag : weet iemand waarom het vlaams blok zich heeft onthouden ? Niet dat hun stem of tegenstem mij kan schelen, maar wat is hun motief om zich te onthouden ? Lijkt me nochtans een van de weinige thema's te zijn waar zowat iedereen toch achter staat ?
sorry, link vergeten... http://www.hln.be/hln/nl/6916/Kinder...ien-jaar.dhtml Laatst gewijzigd door peter1962 : 20 juli 2011 om 21:07. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...isdrijven.aspx Het VB? Hoe heette die nu ook weer? Xavier? |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er was trouwens wel een kamerlid van het VB dat een lange, regressieve verjaringstermijn wilde, maar deze persoon is teruggefloten. De radicaal rk vleugel van Alexandra Coolen had daar alles mee te maken. Veel zorgwekkender is het dat alle andere partijen voor een zeer korte verjaringstermijn hebben gekozen. De Vangheluwes moete ten koste van alles de hand boven het hoofd worden gehouden door het eigen volk. Zoals ik al voorspeld had. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Minister
|
Wie 5 minuten zoekt, die vindt.
Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|