![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://youtu.be/wb_yDBmRgmU
Komt er ooit wat van de sanering? The friends of the river Ganges beginnen zich te organiseren. http://www.friendsofganges.org/_Info...nges-River.asp People do not want to pay the cost of clean water. Ganga is een Goddess - die moet toch kunnen overleven. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 augustus 2011 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Foto's van de vuilste plekken in Indië, o.a. de Ganges. Af te raden voor gevoelige kijkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Linkje werkt niet Albrecht.
Maar goor seg. Ze wassen zich naast mekaar, spoelen er hun mond, snuiten hun neus in het water. Wat een vies volk seg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Bij mij werkt het wel, hoor...
Je kunt ook proberen de link zelf te kopiëren: (citeer voor volledige link) http://www.chinasmack.com/2010/pictu...reactions.html Laatst gewijzigd door Albrecht : 16 augustus 2011 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Mss vervalt de sessie na enige tijd? Maar nu werkt ie wel ja. Duurde wel even nochtans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linkje deed lastig, maar uiteindelijk, het lijkt erop dat de Indiërs weinig last hebben van lijken die voorbij dobberen, aanspoelen, stinken, rotten en als aas voor vanalles en nog wat dienen.
Maar da's geen kerncentrale of duidelijk winstgevende chemische industrie die daar staat he, dus voor de groenen is't niet belangrijk.
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
80% van d e vervuiling is lozing van afvalwater, dat zal heus niet allemaal van huishoudens zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 augustus 2011 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik me wel ter dege van bewust. Maar 't is niet belangrijk genoeg om nieuwswaardig te zijn. Wat maakt het nu uit, een Bhopalleke meer of minder, zolang "ze" maar kunnen kappen op kernenergie en "westerse vervuilers".
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eikebah! Er is echt geen ander woord voor. Zwemmen tussen lijken, wassen tussen lijken, de vissen ervan opeten en noem maar op. Een Indiër is echt een vies mens, beikes seg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Naast de Ganges is het ook niet al te proper. Ik denk dat het in belang is van heel Indië, een groeiende natie, om de Ganges en alles errond schoon te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |