![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://mobile.lesoir.be/belgique/article_852348.shtml[url]
http://www.lesoir.be/actualite/belgi...ons-852348.php Alleen maar op Le Soir gemeld. De andere kranten melden (voorlopig) niets! ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 22 juli 2011 om 00:23. |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hmmmm er is overeengekomen dat ze gaan onderhandelen?
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Yup, las het net
Di Rupo chez le Roi pour lancer les négociations |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tis nog altijd gene vet hé
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 22 juli 2011 om 00:14. |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Di Rupo chez le Roi pour lancer les négociations
Rédaction en ligne vendredi 22 juillet 2011, 01:06 La réunion des « huit » a pris fin �* 0h45. Le formateur s’est rendu dans la foulée chez le Roi pour lui annoncer que les conditions sont désormais réunies pour lancer les négociations en vue de la formation d’un gouvernement |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tis gebeurd.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als ik morgenvroeg wakker wor...hoop ik dat ik iets anders zie staaNN..SLAAPWEL..en beke, je mag de pot op van men part, verader voor de partij
|
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Dit zegt Le Soir nog meer:
L'issue de la discussion de jeudi soir serait positive. Il aurait été convenu, avec l'accord des sept et du CD&V, de négocier sur la base de la note d'Elio Di Rupo et que BHV ne serait pas découplé de l'ensemble de la discussion sur la réforme de l'Etat. On se dirigerait vers une pause des négociations pendant la première quinzaine du mois d'août. D'ici-l�*, il pourrait encore y avoir l'une ou l'autre réunion technique mais il ne devrait plus y avoir de réunion de négociation �* proprement parler. Les partenaires travailleraient donc jusqu'�* la fin juillet puis prendraient deux semaines pour souffler avant de réattaquer les travaux �* la mi-août. http://www.lesoir.be/actualite/belgi...ons-852348.php Ik hoop echt dat Le Soir zijn wensen voor werkelijkheid neemt!!!
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze hebben zichzelf ook nog eens op 2 weken vakantie getrakteerd
![]()
#10 |
Banneling
|
![]() En we zullen weeral mogen betalen...
|
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Als dit waar is heeft Cd&V en Beke er voor altijd gelegen.
Citaat:
Hoe dikwijls is die al niet op zijn woorden teruggekomen. Hij lijkt wel op Petrus. Die had maar drie hanenkraaien nodig om Jezus te verloochenen. Beke ziet niet op een verloochening meer of minder om de Vlamingen te verkopen!
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 22 juli 2011 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() We zullen Beke eens trakteren op een stukje slagroomtaart ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als de CD&V wilt plooien laat ze plooien - want zoals de Kids zouden zeggen 'There will be no next time'...
![]()
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Elio zal blij zijn met zijn nieuwe Gimp, Woeterbek.
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er moet nog veel water door de Maas stromen. En intussen zitten we nog met de eurocrisis. Het zou me niet verwonderen moesten de kaarten nog eens dooreengeschud worden door ontwikkelingen op internationaal vlak.
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lol. Ja, want als het economisch nog slechter wordt gaan de Vlamingen het ineens minder erg vinden dat ze 2000 euro de man moeten ophoesten voor de franstaligen, en van die Di Rupo nog eens duizend euro extra belastingen gaan moeten betalen zodat Wallonie niet verarmt. Droom verder, zelfs een ramp redt Belgie niet, hoewel veel Belgicisten het ervoor zouden overhebben...
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar het probleem is dat Beke, voor deze laatste keer, nog bijzonder veel irreversiebele schade zal kunnen toebrengen. Bijvoorbeeld een corridor.
#18 |
|
![]() De Vlamingen gaan in een positie gemanoeuvreerd worden waarin zij voor de keuze gesteld gaan worden om de zes (eigenlijk alleen SGR is van tel) en Brussel op te geven om de rest (Overijse , Zaventem , Beersel, Dilbeek, noem maar op) te 'redden'.
Darwinisme: de Vlaamse biotoop met een inferieure politiek wordt ingepalmd door de Frankofone cultuur omwille diens superieur politiek handelen. In de dierenwereld is dat mutatis mutandis ook zo.
#19 |
Minister-President
|
![]() Na een woelige vergadering hebben ze besloten om 'werkgroepen' op te richten en zichzelf 14 dagen vakantie te gunnen.
WAAAAW Wat een doorbraak . ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 22 juli 2011 om 06:20. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle akkoorden met de FR in dit land zijn nadelig voor VL (wat een andere manier is om hetzelfde te zeggen als jij, he). Maar zelfs de evidente oplossing aan dat probleem, namelijk geen akkoorden meer maken, daartoe zijn ze niet in staat, op de N-VA en VB na. De enige hoop, die aan het kwijnen is, is dat er om andere redenen niks gaat van komen. Het gigantische electorale voordeel dat in het verschiet ligt voor de V-partijen zal tot niks meer dienen, want de boetiek zal uitverkocht zijn voor "de volgende keer". Beke heeft de soldekes geopend.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 juli 2011 om 06:40. |
|
![]() |