![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Ik word hier met en pek veren beladen als ik voorstel om afgewezen asielzoekers te droppen in de Sahara (met parachute en boterhammekes) zodat ze aan hun medeburgers kunnen verhalen hoe slecht ze hier wel ontvangen werden, maar ondertussen heeft de Australische regering een soortgelijk plan al in daden omgezet.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op onze vlaamse TV liep onlangs nog een reeks over de grensdouane als je Australië binnenkomt langs de luchthaven. Het werd voorgesteld als een documentaire, het wel en wee op de luchthaven, maar uiteraard is dat om aan de wereld duidelijk te maken dat je niet zomaar kan binnenwandelen in Australië...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Iemand ontmoedigen door een youtube namaakfilmpje te maken is toch wat anders dan mensen boven de sahara droppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 parachute en bokes heeft moderatie erbij bedacht om je op forum te houden 2 Repatriëren is niet droppen. 3 Bovendien zeg je er niet bij dat het akkoord tot stand kwam op voorwaarde en belofte dat Australië vrijwillig evenveel immigranten van dezelfde nationaliteit binnenlaat van eigen keuze. Zoals ik zei, belachelijke post Laatst gewijzigd door eno2 : 5 augustus 2011 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |