![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat is men nu met een akkoord als de vakbonden kortelings het land gaan plat leggen?
Zal de houding van onze vakbonden de financiële markten gunstig gaan stemmen? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef eens een tegenvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit kan ons ook overkomen. Maar ik denk eerder dat het een "too little, too late" oordeel van de markten zal worden. En dan blijft de rente gewoon verder stijgen. Kijk daarvoor maar nog eens naar Spanje. De rechtse partij PP won daar de verkiezingen, en toch bleef de rente stijgen.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Maandag as gaan we de 6% drempel over en dan richting 7%. Dan komt het IMF maatregelen opleggen. Het is de vraag of de gevoelige Di Rupo deze maatregelen wenst te implementeren. Ik ken het antwoord.
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals bijvoorbeeld de pensioenen... ![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spa, PS, Groen/Ecolo, CDh en CD&V stemmen dan tegen. OVLD zal zich onthouden. N-VA zal zich onthouden als ze zien dat VB voor zal stemmen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij en niet De Rupo is tenslotte de verwekker van deze "regering". (Zoals Verhofstadt dat was bij Leterme) |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn rentelast is niet katastrofaal en zal onder Rayoi zakken want die gaat de EU-verordeningen a rajatabla uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden voor 200 staatsbons van 200 € dat de OLO op 10 jaar in 2011 nooit boven de 7% gaat halen ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Die staatsbons zijn tegen dan niets meer waard. Geen staat, geen staatsbons.
#11 | |
|
![]() Citaat:
En op RNE zeiden ze ook dat ondanks de verkiezing van een rechtse regering die rente de dag erna toch bleef stijgen. Dat werd door hen verklaard doordat de markten wachten op concrete maatregelen. De markten zijn de laatste tijd uiterst nerveus en eisen keiharde maatregelen. Vandaar dat ik denk dat Di Rupo met zijn "diversen" niet al te goed gaat scoren.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen in januari 2012 de weddenschap afrekenen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Als Belgikske failliet is, beginnen we met een nieuwe staat: Vlaanderen!
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar haal jij het vandaan dat als de rente tot 7% zal stijgen het IMF hier orde op zaken zal komen zetten?
|
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks van. Pariteit: 50/50.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Btw heb je het Spaanse begrotingstekort al eens bekeken? Volgens mij raaskal jij maar wat. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Beleefd blijven en mij concreet weerleggen of je krijgt geen antwoord.
|
![]() |