![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() En weeral steken ze het op de Moslims
eerst was het Al Qaeda, Global Jihad en zo zie je maar het is een gestoorde, zieke, psychisch gestoorde eenzaat, die zoiets heeft gedaan Moge Allah ons behoeden voor zulke mensen Hebben jullie die beelden gezien met dat eilandje Ik kreeg er letterlijk rillingen van, wat een horror zeg, gewoon gestoord, die man was voor mij geen mens meer, maar erger dan een beest, die man was geen mens, geen dier, maar public enemy nummer 1 als hij dan zo tegen de Islam is waarom gaat hij geen partij oprichten zoals Geert Wilders, in dit geval heb ik zeer veel respect voor Geert Wilers en Filip De Winter, Wat deze man gedaan heeft is ronduit "onmenselijk" Het geen me zorgen baart is de diabolisering, demonisering, en zwart maken van de Moslims en het ten onrechte beschuldigen van de Moslims van ale zonden in de wereld Ik ben geen voorstander van de islamisering van Europa Europa moet Christelijk blijven en moet haar oorspronkelijke cultuur behouden Maar deze bestialiteit is erger dan de genocide in Ruanda Gewoon te erg voor woorden Eergisteren deed m'n autochtone colega zo raar tegen mij, hij was zo afstandelijk, en ik voelde dat er iets was, en dat was omwille van die aanslag, maar nu is die aanslag gepleegd door een Europeaan, dus dikke steek voor hem Hetgeen ik verwacht van de media is dat zij hun verontschuldigen aanbieden aan de Moslims en dat zij niet doen alsof zij niet gezegd hadden dat het Moslims waren De media moet klaar en duidelijk zeggen: Het waren niet de Moslims onze excuses hiervoor maar het was een Christelijke, Blanke Europeaan, BBB, Blanc Bleu Belge Vrede zij met jullie Salam Aleikoum Laatst gewijzigd door Moor : 24 juli 2011 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom, toen het nieuws nog heet van de pers kwam, was er al een groepering die de aanslag opeiste.
Nadien bleek het de daad te zijn van een enkeling of een kleine groep, waarbij 1 man meer slachtoffers veroorzaakte dan (bezette)natie-gesponsorde terreuraanslagen met raketten en semi-intelligente aangeklede bommen. Spreekt boekdelen over de hele situatie nietwaar.
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Gewoon te erg,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Straks krijg je een "backlash" van andere Europeanen en dan zijn we goed opweg naar een derde wereldoorlog en een oorlog is zoals vuur, het kan zeer moeilijk gedoofd worden, maar vuur verspreid zich heel gemakkelijk, dus de media moet goed haar woorden wegen, Laatst gewijzigd door Moor : 24 juli 2011 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het groepje moslimterroristen dat de aanslag aanvankelijk opeiste treft hiervoor de grootste schuld...
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoiets verwacht je in Ruanda of Papoua of zo maar in Noorwegen? Die studenten moeten nogal door doodsangsten zijn gegaan? Gestoord gewoon geen woorden voor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry maar onken je nu dat die groepering de aanslag heeft op geëist?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik verwacht nog beter uitgevoerde aanslagen. Met meer dan een half miljard mensen in Europa, is de kans klein dat dat niet gaat gebeuren.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Werkelijk een ware schande dat mensen in eerste instantie aan een islamitische aanslag denken bij een bomontploffing aan een overheidsgebouw. Het is pas nadat de vreselijke gebeurtenis op het eilandje aan het licht kwamen dat men de piste van de moslimterreur had verlaten; Waarom o waarom denken de mensen toch altijd eerst aan moslims? Buiten de VRT natuurlijk: heel de wereld wist dat London door een drietal muzelmannen was opgeblazen, maar onze o zo politiek correcte pravda had het om 13.00 h. nog steeds over "een technische storing", tegelijk hadden de andere zenders al lang hun reporters ter plaatse. Il faut le faire. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() IK vraag me af waarom er 37 verschillende draden zijn om over 1 onderwerp te praten? Kan dit niet beter in 1 draad? Zo niet, waarom niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ze willen daarmee de indruk wekken dat iedereen hier hetzelfde denkt. Maar ze vergeten dat er nog maar enkelen hier echt de moeite doen om te reageren op hun dagelijkse populistisch gezeik.
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Macht der gewoonte?
Salakom
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Philip Dewinter had deels gelijk met zijn tweet. Het was achteraf gezien toch een jihad, namelijk een rechts-christelijke jihad ...
De eerste persberichten die de wereld ingestuurd worden, zijn altijd emotioneel gekleurd en niet betrouwbaar. De persmuskieten willen zo snel mogelijk "nieuws" brengen, gefundeerd of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op islamitische fora werd er zelfs al - weliswaar ietwat voorbarig - gejuicht.
Die 'bijdragen' zijn achteraf natuurlijk snel verwijderd. Hier nog 'n screenshotje van 1tje; ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |