![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Philippe Moureaux, burgemeester van Sint-Jans-Molenbeek, uit scherpe kritiek op de jongeren die zondag stenen gooiden naar de brandweer. Die probeerde een grote brand in een industriële bakkerij onder controle te krijgen. Jammer genoeg is dit voorval geen alleenstaand feit.
"Aangevallen worden maakt deel uit van ons beroep", zegt brandweercommandant Pierre Meeuwis. Hij somt de wijken op waar ze geregeld worden bestookt: Molenbeek, Schaarbeek, Sint-Joost, Sint-Gillis, Vorst, Anderlecht… Politiecommissaris Johan Berckmans zegt dat de jongeren niet begrijpen hoe gevaarlijk de situatie wel niet kan zijn. "Voor sommigen is het echt een spelletje, ze maken van elke gelegenheid gebruik om hun afkeer voor gezag te tonen". En ze maken daarbij geen onderscheid tussen hulpverleners en ordehandhavers. bron http://www.zita.be/nieuws/binnenland...staanders.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Tijd dat ze die gastjes hard aanpakken. In hun thuisland gebeurt dat. Hier niet.
Blijkbaar zit agressie in hun genen ingebakken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet er iets anders mee maar durf dat niet te schrijven.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Men moet nu toch echt wel een hoop vijzen hebben loszitten als men de hulpverleners die JOU komen helpen eerst eventjes in mekaar wil kloppen?
Om eerlijk te zijn, moest ik deel uitmaken van zo'n ambulanceteam en ze déden één stap die ons in gevaar kon brengen, ik zou stante pede rechtsomkeer maken en Allah voor hun patient laten zorgen. Net zogoed zou ik Allah de brand laten blussen. Waar die mensen de moed en de volhardendheid vandaan halen om toch maar hun taak voort te zetten, terwijl ze door zo'n troep etters belaagd worden, weet ik niet. Hoe oplossen? Kindergeld afpakken, en vanaf vijf jaar de kinderen in soort kibboetzen laten opgroeien en OPVOEDEN tot verantwoordelijke burgers. Om de maand mogen ze dan een weekendje naar huis. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 9 augustus 2011 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Een ander oplossing is een militaire brandweer. Eerst de relschoppertjes aanpakken en dan het ander brandje blussen.
Hoe laag kan je niet vallen als je al hulpverleners gaat aanvallen. Zoiets moet extra bestraft worden. Zo kan men wanneer er een dode valt bij een brand de steengooier extra aanklagen tot moord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Stenen gooien wordt aanzien als 'kleine criminaliteit'... alsof om het even van welke vorm van agressie of criminaliteit ook 'klein' kan zijn...
Straks gaan de sossen pamperaars nog de woordenboeken herschrijven. Dat ze die al eigenzinnig interpreteren weten we echter al langer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest het van mij afhangen, ik geef de politie en het leger de toestemming om met matrakken en rubberkogels daar eens deftig kermis te houden. Dat gespuis dat niet tegen gezag kan eens bont en blauw slaan. En een inval doen bij de ouders van dat krapul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() ...zei de gelovige.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit komt gewoon door armoede en ongelijkheid. Ik zou dat ook doen moest ik arm zijn.
![]()
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Een deftige opvoeding kost geen geld.
Misschien moeten we eens uitleggen dat kinderen maken makkelijker is dan ze groot te brengen. Met mijn excuses voor allochtoonse mensen die wél een opvoeding genoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Er zijn overduidelijk problemen met bepaalde groepen allochtone jongeren, dat kan niet ontkend worden. Over de oorzaken kan wel getwist worden, maar een harde aanpak kan geen kwaad, denk ik. Dit allemaal is echter geen reden om meteen te gaan veralgemenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In denk nml. aan alle niet 'Noord-Afrikaanse' landen; waar het de onschuldige bevolkingen zijn die het erg te verduren krijgen. Met uiteraard een speciale wenk, naar de zelfstandige buurtwerkers en handeluitbaters. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jullie zijn er niet in geslaagd het de mensen duidelijk te maken waar de correcte levensweg loopt. U is er nooit in geslaagd de mens op het goede pad te houden. Wat kunnen we hieraan nu nog verbeteren? De 'Chaos' en het ongenoegen is Wereldwijd waar te nemen: Mischien een nieuwe 'Zondvloed' organiseren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2 / Het zijn mss ook geen 'Laptophelden' zoals wij hier op 'Politics' Ik en mijn 'muis' staan klaar en paraat, om de Wereld te veroveren!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |