![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...te-stelen.aspx
Als je in de krant laat noteren dat alle zigeuners dieven zijn, dan krijg je het CGKR op je nek. Gaan ze die dame nu ook een proces aandoen omdat ze nét dat zegt? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 29 juli 2011 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Je kunt ook gewoon zeggen dat je tegen de zigeunercultuur bent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij niet dan?
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe?
Als iemand mij vertelt dat "alle zigeuners stelen", dan schrijf ik dat af als racisme. Maar als een zigeuner zegt "wij zijn allemaal dieven", wat dan? Krijgt ze dan een proces wegens het discrimineren van zichzelf? Of moeten we die uitspraak als waarheid aanvaarden? Net zoals zeggen "alle negers hebben een donkere huid" niet racistisch is, is aangeven dat zigeuners stelen dat dan toch ook niet meer? Het is gewoon waar volgens madame.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 30 juli 2011 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Maa als het zelfkennis is, dan mag een niet-zigeuner dat toch ook zeggen zonder racist te zijn?
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() In Zuid-Oost Europa heeft de overheid ook veel problemen met zigeneurcriminaliteit. Of, zoals op school geleerd wordt, hebben de zigeneurs veel problemen met een discriminerende overheid. 't Is maar hoe je het bekijkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Waar moeten die mensen anders van leven? de tijd van ketellappers en scharensliep is voorbij, maar dat weten ze precies nog niet zo goed.
Blijkbaar helpen ze ook wel massaal bij de druivenoogst in Frankrijk, alleen moeten ze nadien terug naar hun thuislanden zoals elke Europeaan hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Ach uiteindelijk is het toch allemaal goedgekomen...
Zij kan 8 maandjes niet meer stelen, en als beloning daarvoor krijgt ze 8 maanden gratis eten en onderdak ![]()
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommigen lijken wel blij als ze eindelijk een reden gevonden hebben om racistisch te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfft zigeuners, daar heb ik nu nog nooit iets goeds van gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben gewoon blij dat political correctness door dit voorbeeld als naief kan worden omschreven.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 30 juli 2011 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Vera (14) viel in handen van loverboys' GROESBEEK - Het lijkt erop dat de 14-jarige Vera de Vries uit Groesbeek het slachtoffer is geworden van een groep loverboys. Het meisje verdween donderdagavond en meldde zich vrijdag bij de politie. De afgelopen maanden blijkt het 14-jarige meisje via Hyves intensief contact te hebben gehad met een groep mannen van buitenlandse afkomst die zich 'Gangsterboys' noemen. Zeker één van hen is bekend bij Justitite. Vera verdween donderdagavond nadat ze tegen haar vader gezegd had dat ze bij een vriendin ging logeren. Nog diezelfde avond kreeg die vriendin, Denice, Vera huilend aan de telefoon, weet het AD. Het meisje heeft geen idee waar ze is. "Ze huilde", vertelt Denice. "Ik hoorde een tv op de achtergrond." Tijdens het gesprek raakte Vera's telefoonbatterij leeg en was verder contact onmogelijk. Het telefoontje betekende wel het begin van een grootscheepse zoekactie naar de 14-jarige. Vrijdag meldde het meisje zich huilend bij de politie, en konden haar vrienden en familie opgelucht ademhalen. Vader André zegt geen idee te hebben met wie zijn dochter heeft afgesproken. De contacten op haar Hyves-profiel zijn wellicht de sleutel naar haar kortstondige verdwijning. De politie pakte vrijdag drie verdachten op na de virtuele vriendenkring van Vera te hebben afgespeurd. http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...__.html?p=28,2 God zij dank kon ze ontsnappen. Ze is dus wel degelijk met valse voorwendsels weggelokt of ontvoerd. En als ge dan opkomt voor de bescherming van eigen cultuur ben je rascist??. Mijn botte !! Die gasten zonder pardon mee klieken en klakken het land uitflikkeren!!! ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() La belgique steelt ook veel van werkende mensen.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zigeuners hebben een nooit geziene "vingervlugheid". Ik werd ooit 4.000Bef lichter gemaakt, terwijl ik er zelf bij stond. Sindsdien maak ik wel een ommetje, als zij in de buurt zijn.
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat: