![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() 'Vermijd Molenbeek 's avonds tijdens ramadan'
donderdag 28 juli 2011 SINT-JANS-MOLENBEEK - De burgemeester van Molenbeek, Philippe Moureaux, vraagt om volgende maand het centrum van Molenbeek te vermijden met de wagen. De ramadan valt dit jaar in augustus en 's avonds is er dan veel volk op de been, zo meldt 'Brussel Nieuws'. Neen, het heeft niets te maken met het onveiligheidsgevoel in Molenbeek. Toch waarschuwt de burgemeester van de gemeente om het centrum van Molenbeek te vermijden in augustus. Hij doet dat in een persmededeling getiteld 'De ramadan-regeling voor allen', zo meldt Brussel Nieuws. De ramadan valt dit jaar tussen 1 en 30 augustus. Tussen zonsopgang en zonsondergang mogen moslims dan niet eten of drinken. Moureaux stelt dat moslims hun inkopen meestal niet lang voor de zon ondergaat doen bij de traditionele beenhouwerijen en andere winkels met specialiteiten. In augustus zou het daarom rond 21 uur heel druk worden in het centrum van de gemeente. Daarbij komt dat er heel wat wegenwerken bezig zijn in Molenbeek. Vandaar de oproep van Moureaux: vermijd het centrum van Molenbeek 's avonds met de wagen. De handelaars krijgen de raad hun leveringen zoveel mogelijk te organiseren vóór 12 uur. http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110728_107 Daar hebben we de top landverrader weer goe bezig. Opmerkelijk dat de moslims en de Fransen een zelfde soort gedrag vertonen. Ze hebben last van hoogheidswaanzin en een superioriteiscomplex, de één religieus, de ander linqiustisch Ik ben blij er niet te wonen, maar als ik er woonde... dan dacht die burgemeerster toch nie da ik me aan zijn dhimmiregel ging houden..??? Nog in geen 100 jaar. ![]() Vlaanderen zonder Islam Nederlanden herenigt U
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 28 juli 2011 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al meer dan 50 jaar is bij ons de braderij ('t kiel) de eerste week van augustus behalve dit jaar (week vroeger) nu snap ik het plaatje...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Molenbeek moet je altijd vermijden, ook buiten de ramadan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Moureaux is het allebei; en franstalig en (bekeerd tot)moslim!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeilijk ventje. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 28 juli 2011 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom moeten we dat mijden?
zo'n beetje avondshoppen met z'n allen, da's toch leuk en gezellig?
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Is het nu niet nèt de bedoeling dat straten en pleinen voor IEDEREEN openbaar zijn?
Zou Moureaux niet beter een verwittiging gestuurd hebben naar zijn islamitische broeders om te vragen dat ze hun aankopen spreiden over de dag? Het is toch niet noodzakelijk om zijn schapenbout nèt voor zonsondergang te kopen? Wat met de verplichte sluitingstijd van de winkels? Niet geldig voor moslims? zoals in de Handelsstraat in Antwerpen waar ook geen wekelijke sluitingsdag nodig blijkt? Ga me nu niet vertellen dat heel Molenbeek overdag sl�*�*pt tijdens de ramadan? wie gaat er dan nog werken? ook niet nodig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou deze BELGISCHE burgervader er niet beter voor zorgen dat de straten en pleinen van zijn gemeente voor iedereen beschikbaar blijven en niet enkel voor moslims? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Ik las:
"...bij de traditionele beenhouwerijen en andere winkels met specialiteiten. ". Ik kreeg even geen kloppend beeld voor ogen. Ik denk dat bedoeld wordt: "... bij hun slagerijen en winkels.". En over die wegwerkzaamheden: vaak slingeren daar losse stenen rond en Mohammedanen hebben iets met stenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Ik loop altijd overal rond op elk uur en meestal alleen en krijg nooit een mes in de rug. Wat is er mis met mij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leukleukleuk. Een mes kan niet gegarandeerd worden, maar misschien iets anders. Toen ik in Laken naast het Bockstaelplein woonde werd er een granaat gegooid naar de politiepost daar tesamen met wat drive-by-shooting. Er was daar elke dag wel iets. Dus, huur daar eens een appartementje. Laatst gewijzigd door Zucht : 31 juli 2011 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() tja als de burgemeester zèlf zegt dat je 's avonds niet meer op straat mag komen tenzij je moslim bent... wat wil je dan?
|
![]() |
![]() |