![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...-protest.dhtml
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...n-Israel.dhtml Beste mensen, De discussie Israel-Palestina terzijde, deze post die ik geplaatst ligt daar totaal los van, maar gewoon om duidelijk te maken dat het hier in Belgie ook niet zo verder kan de huizen hier worden zoals in Israel ook duurder dus moeten de Belgische burgers ook voor een Belgische lente zorgen In Israel is de bevolking misnoegd over de stijgende prijzen van huizen, dus heeft Netanyahu nu hervormingen aangekondigd In Belgie daarentegen stijgen de prijzen van huizen en grond spectaculair door toedoen van de immokantoren (maffia) en makelaars Wanneer gaat de overheid hier iets tegen doen? En wanneer gaat de Belgische burger eens opstaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 1. De Belgische burger sterft uit
2. Er gaat niets gebeuren. Men gaat zoals gewoonlijk weer op de rolstoel achter de pc zitten klagen. 3. Als er dan een paar buiten komen, zullen het wel zijn die een vijs verloren hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat in tussentijd er een stel politici hun zakken aan 't leeg schudden zijn,... dat hebben ze niet door. Kost wat kost, al moeten ze nog zo'n grote massa politie op de been brengen voor een voetbaltornooi te laten plaats vinden, al is er zogezegd nergens geld voor,... daar zullen ze geld voor vinden,... Veel geld. Laatst gewijzigd door Garry : 2 augustus 2011 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De vastgoedwaarde wordt hier vooral door makelaars gemanipuleerd(vooral in mijn buurt). Maar Israel is wel moeilijk met België te vergelijken. (1) Er komen de laatste 15 jaar geen gewone nieuwbouw meer,enkel luxe.Daardoor zijn de makelaars meer in Frankrijk of New York klanten aan het zoeken,en met succes.Omdat buitenlanders appartementen aan gekke prijzen kopen stijgen automatisch de andere appartementsgebouwen in de buurt.Dus het wordt (bijna) onmogelijk voor de middenklasse om een appartement te kopen.En omdat de mensen geen appartementen kunnen kopen,verhuren de profiterende verhuurders hun appartementen aan hoge prijzen(wel onder de hypotheekprijs). (2)Een Israeli die zijn 2de appartement wil verhuren,verhuurt dat liever de week aan toeristen aan voor hoge prijzen of een jaar lang aan buitenlandse studenten.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 2 augustus 2011 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn huis onlangs (zonder immo) voor een pak meer geld verkocht dan wat ik er voor betaald heb. Ik moet wel zot zijn om die prijs die iemand er voor wil betalen niet te vragen (en te krijgen). Ik stel voor dat ge dit eerst eens leest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Marktwerking Citaat:
![]() |