![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.krantenkoppen.be/go.php?b...gbe&kID=112842
Bveirik heeft plastische chirurgie ondergaan. Dit is een uitgelezen kans voor onze linkiewinkievriendjes om in één pennetrek én Hollywood (tempel van westerse decadentie en permanente belediging van fuhrer Allah), én Hoeyberghs (ga voor een ander kot blaffen), én de blanke perverse teven (bourgois hoeren volgens de islam) die het weigeren om een boerka aan te doen te linken aan klootzak Bveirik. Ik zou zeggen: "laat u maar eens goed gaan" jongens en meisjes van linkiewinkieworld......"geef er een lap op"....want "jullie zijn goed bezig"....
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik schreef al ergens dat ik het tamelijk racistisch vond om te verklaren dat "Noren er zo niet uitzien".... Hoe zien Noren er dan uit? Zijn die niet getaand met donker haar en zo? net zoals Polen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
WTF ..... heeft die plastische chirurgie ondergaan ??? Ik dacht dat die van nature zo'n Sound of music gezichtje had . Wat een ontgoocheling. ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Waaruit besluit u dat Henk?
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Uit het artikel:
"Volgens het hoofd van de Noorse veiligheidsdienst Janne Kristiansen zou Breivik ook plastische chirurgie hebben ondergaan. “Hij moet een facelift hebben gehad. Hij heeft het perfecte Arische gezicht. Dit uiterlijk bestaat niet in Noorwegen. Hitler zou hem zo op zijn propagandeposters hebben gezet.”" Of Breivik nu plastische chirurgie heeft ondergaan of niet, doet weinig tot niets terzake. Het is voor zover ik kan nagaan ook nergens door feiten gestaafd, enkel een suggestieve opmerking van die Janne Kristiansen. En die Janne Kristiansen kletst uit haar nek natuurlijk. Iedereen die ooit in Noorwegen is geweest, heeft zelf kunnen constateren dat er daar honderdduizenden mensen rondlopen met "het perfecte arische gezicht". Janne Kristiansen zelf: ![]()
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
linkiewinkieworld verpesten door hun commentaren op waarheid te toetsen.... ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeioeioei, Jeff Hoeyberghs.
Zijn ex Marly-An had 'n broer; Leon (Spronken). Die broer; Leon dus, nam mij steeds mee in de Porsche van zus Marly-An, die hij voor de gelegenheid 'geleend' had van zn zus, om naar de jumping te gaan, hijzelf had 'n Nissan Patrol, net gekregen op zn 18de van papa Spronken (goede resultaten op school), maar dat reed niet zo hard. Ik moet eerlijk bekennen dat ik doodsbang was bij hem in de auto, dit terzijde. Hij had ook 'n hond; KIM, 'n zwarte 'Deense' dog, waarmee we al eens gingen wandelen in de bossen van Kattevennen, hij woonde daar niet zo heel ver vandaan, in 'n villa met binnenhuis zwembad, waar ik ook al eens mocht gaan zwemmen, zijn mama vond dat niet leuk, want ze vond ons eigenlijk nog veel te jong. ![]() Nuja, als we dan gingen wandelen met die 'Deense' (geen Noorse) dog, scheurden we door die bossen met zijn Nissan Patrol, de hond moest ernaast meelopen, zo had ie zn dagelijkse wandelingetje gehad. ![]() Allemaal moreel medeverantwoordelijk; Marly-An ('t was al altijd zo'n zure), Leon, de 'Deense' dog en ik, om van de Jeff nog maar te zwijgen ......jeetje... Ohja, en de paarden natuurlijk ook, elke dag gingen we paardrijden, die voze, vuige paarden die hun plannen toen al smeedden! Wacht wacht, hij had ook nog 'n Rottweiler, dat was 'n 'Duits'. Internationaal complot zeg ik U!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 1 augustus 2011 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
A/ jullie zijn begonnen met zeveren... B/ Bent toch blij dat de boodschap is aangekomen... ![]()
![]() |