![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Redactie
Geregistreerd: 27 november 2004
Berichten: 28.704
|
![]() De Vlaamse Infolijn heeft vandaag de werkingsresultaten bekend gemaakt voor de maand juli 2011. Minister-president Peeters is alvast tevreden dat de Vlaamse Infolijn door blijvende vernieuwing en een hoge bereikbaarheid een hoge klantentevredenheid nastreeft.
Vlaamse Infolijn beheert de site Vlaanderen.be en het unieke loket ‘1700’. Op het gratis telefoonnummer 1700, via mail, chat, fax en brief kunnen burgers terecht met al hun vragen voor de overheid. Met een bereikbaarheidsscore van 95,7%, blijft de Vlaamse Infolijn optimaal scoren. Sinds januari 2011 kent het nummer 1700 nu ook 4 keuzeknoppen. Hiermee wil men de burger nog sneller op weg helpen met zijn vragen om informatie. De Vlaamse Infolijn, die instaat voor het beheer van de portaalsite Vlaanderen.be en voor het unieke loket 1700, heeft vandaag haar maandresultaten bekend gemaakt. Over de eerste helft van dit jaar blijft de Vlaamse infolijn hoge scores halen op het vlak van bereikbaarheid. Ook voor de maand juli scoort de Vlaamse infolijn met 95,7% optimaal. De betere bereikbaarheid van de Belastinglijn tijdens de afgelopen maand had een positief effect op dit maandresultaat. Keuzeknoppen bij 1700 Het nummer 1700 biedt sinds januari 2011 4 keuzeknoppen aan om volgende thema’s op te vangen: * Verkeersbelasting * Onroerende voorheffing * Studietoelagen * Andere vragen (waaronder VREG-thema’s, KMO-portefeuille en energiepremies). Met deze keuzemogelijkheden streeft de Vlaamse Infolijn een nog grotere klantentevredenheid na door de burger nog sneller op weg te helpen met zijn vragen aan de overheid. Door alle kanalen open te houden, besteedt de Vlaamse Infolijn ook ruim aandacht aan het beleid rond de digitale kloof. De Vlaamse Infolijn beheert een waaier aan kanalen, waarbij de informatie op de verschillende kanalen identiek is. Tezelfdertijd doet zij ook aan kanalenmanagement. Door het stimuleren van de digitale communicatie, wordt immers een nog grotere efficiëntie en klantentevredenheid nagestreefd. “Het is belangrijk dat burgers op een snelle en klantvriendelijke manier geholpen worden als ze informatie zoeken bij de overheidsdiensten. Ik ben dan ook tevreden dat de Vlaamse Infolijn door het blijvend vernieuwen van hun aanbod en door een maximale bereikbaarheid een hoge klantentevredenheid nastreeft”, aldus minister-president Peeters. Bron: politics.be
__________________
Politics.be - Jouw politieke portaalsite |
![]() |
![]() |