![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijgaande open brief staat wellicht in meerdere kranten dan alleen de Standaard.
Het zou toch weer niet eens kunnen missen zeker, dat Brussel zo aardig in beeld gebracht wordt. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() ok - weer eens Bruxelles dus. Geld tekort natuurlijk.
In Vlaanderen wordt er nochtans gewoon op een koude vloer bevallen tegenwoordig. http://www.vandaag.be/binnenland/755...pleegster.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe je het in je hoofd haalt om die deur niet open te doen, ik kan er met mijn verstand niet bij.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, één domme, of een onhandige verpleegster.
Als de veiligheidsvoorschriften zo zijn dat zij die deur niet mag openen, dan mag zij die niet openen. Als zij al 100 keer in haar loopbaan verteld heeft aan mensen: "kijk daar om het hoekje, daar zit de dokteur en de verpleegster van de spoed", en als dat al 100 keer goed uitgedraaid is ... dan heeft ze nu zich vergist, (indien het haar mogelijk was om de situatie juist in te schatten), en had onze verpleegster zelf naar de spoedarts moeten bellen. Die snelt dan ter plaatse, desnoods met brancard, desnoods met de ambulance met brancard erin, naar de toekomstige moeder op de koude grond ... Big deal. Mijn conclusie voor mezelf: als ik ergens in een streek ben en dringend medische hulp nodig heb, dan zal ik eer de 100 opbellen met mijn gsm (pardon 112) en me laten voeren naar het juiste deurke ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |