![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Sinds een aantal dagen worden er op het 'vreemdelingenbeleid en integratie" subforum een aantal zaken gepubliceerd die volgens mij in strijd zijn met de anti-racismewet en aanzetten en goedkeuren van geweld tegen buitenlanders. De uit Nederland afkomstige forumgebruiker met de vermoedelijke schuilnickname "Ben Patriot", op Politicsinfo ook bekend onder de naam "Ben Militant" begeeft zich volgens mij met sommigen van zijn postings op de rand van het onwettelijke:
Naar mate de temperaturen buiten weer stijgen, komen die Middeleeuwse woestijnratten (Marokkanen) ook weer de straat op, en bevolken zij op ratachtige wijze onze pleintjes en bankjes, die dan weer vervolgens door de meeste Nederlanders gemeden worden. Ben Patriot Geplaatst: Do Jun 03, 2004 21:18 Topic: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16723 Hand in hand, terug naar (Marokkanen) land!! Een schuchtere poging om het overgrote deel van het geweld en terreur veroorzaakt door de zonen en dochters van Allah en Mohammed wel op een hele letterlijke manier daar aan die Haagse Hogeschool te verBLOEMEN!! Maar goed dat ik daar niet studeer aan die Haagse Hogeschool, en mij die rozen zouden proberen aan te bieden...................!! Ik zou ze allemaal uit hun klauwen slaan. Zo iets delen die geitenneukers en kamelendrijvers maar in Mekka, Casablanca, Rabat, Istanboel, Ankara, Antalya, Mogadishu, Algiers, Caîro, Teheran of Kaboe(M)l uit!! Ben Patriot Geplaatst:Geplaatst: Do Jun 03, 2004 23:59 http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#517754 Of Ben's Topics de waarheid spreken laat ik al dan niet in het midden maar de wijze waarop over bepaalde bevolkingsgroepen wordt gesproken is ondermaats en degoutant. Ik heb dan ook metéén via de blauwe knop de moderatoren ingelicht in de waarschijnlijke veronderstelling dat zij de desbetreffende forumgebruiker zouden bannen of tenminste zijn posting censureren. Na een aantal dagen moet ik vaststellen dat de moderatoren op dit forum er blijkbaar géén graten inzien om zulke walgelijke topics te laten staan. Blijkbaar vinden de moderatoren op Politics.be dat de wet niet moet worden gerespecteerd en dat racistische bijdragen ongecensureerd moeten worden geuit. Blijkbaar is de sfeer op Politics.be stilaan naar het niveau aan het gaan van concurrent Politicsinfo.net Scheldpartijen en laag-bij-de grondse racistische spammers blijken nu ook de weg naar dit forum te hebben gevonden en nog steeds gaan de ogen bij sommigen niet openen. Zéér triestig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racistisch is dat niet, wel beledigend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Zal eens bespreken met de juristen van onze dienst of dit wel allemaal zomaar kan
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ..kan er niet gewoon een filter geplaatst worden op de inhoud ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Hij zegt toch de waarheid, misschien is hij literair niet zo kundig en weet ie gewoon niet hoe ie "allochtoon" moet schrijven.
Of mag de waarheid niet meer gezegd worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek het woordje racisme eens op in het woordenboek zodat u weet wat het betekent.
Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Direct den Blok erop, en gooi ons Jantje er maar achterna
![]()
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vlaamse poëzie is toch mooi... dichterlijke vrijheid...
![]() ik ben daar niet zo goed in ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets te maken met vrije meningsuiting Jan. Het is de manier waarop Ben Patriot zijn standpunten verwoord. Men mag bv. wel zeggen dat allochtoon A een blanke in elkaar heeft geslagen bv. maar niet op een beledigende en systematische manier met de bedoeling onverdraagzaamheid te stimuleren, trouwens buiten racistische beledigingen maakt B.P zich ook nog schuldig aan het goedkeuren van criminele daden en het aanzetten tot geweld en dit kan volgens mij ABSOLUUT niet!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Ik vind dat we beter niemand monddood make, uiteindelijk maken zo'n reacties ons er enkel attent op dat we alert moeten blijven voor racisme, moesten we deze reacties kunstmatig overal verwijderen dan zouden we wel eens in een diepe slaap kunnen gewiegd worden, en in de slaap zijn al vele mensen gestorven...
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Elk normaal denkend mens vind de termen "woestijnratten" en "geitenneukers" in de context waar ze hiervoor gebruikt worden racistisch. Voor u mss niet??? Kan zijn maar iemand die in ze'n avatar met het symbool van de neo-nazigroep L.A.H pronkt kan men niet echt tot een normaal denkend mens rekenen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn er nog links en rechts die qua taalgebruik wel iets te ver gaan in beschimpen, veralgemenen, goedkeuren criminaliteit, beschuldigen van dingen die nooit gebeurd zijn, enz. Een terechtwijzing zou gepast zijn.
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() In geval van racisme kunt ge altijd gaan klagen bij de GedaPo agent ayatollah Leman.
Ik ben VOOR de vrije meningsuiting. In tegenstelling tot de GeDaPo van links. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ben absoluut NIET links, verre van zelfs 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ik zal ook maar zwijgen over uwen avatar ![]()
![]() |