![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/37/Psycho/a...er-maakt.dhtml
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo zal niet naar de vrouwen in bikini gestaard hebben hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gans zijn ploeg is toch geen chocobushers ?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Volgens mij maakt Het Laatste Nieuws lezen een mens nog dommer...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een fraai probleem : hoe ons IQ nog verlagen ?
Boosaardige IQ tests met onoplosbare problemen ? BHV ? een stabiele Euro ? plannen om eigen familie uit te moorden ? Naar de Ijzerwake gaan ? Het warm water uitvinden ? sedert de zwemvijver in Boeckenbergpark gesloten is wegens zwemmersjeuk veroorzakende vogelplatwormlarven, dalt het mijne reeds zienderogen... IQ wordt bij het vorderen der jaren sowieso vervangen door EQ
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is beter : oud worden of jong blijven ?
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boerka's zijn de nieuwe mode.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() * niqab =/= boerka
Wat ik me afvraag is waarom ze geen boete kregen toen ze hun boete gingen betalen. Als ik een boete krijg voor het niet dragen van een gordel en dan op opvallende wijze geen gordel draag als ik mijn boete ga betalen, gegarandeerd dat ik spek aan mijn been krijg...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 19 augustus 2011 om 19:32. |
![]() |