![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed. Na 5 jaar gaf m'n ouwe Samsung er de brui aan en werd het tijd om een nieuw mobieltje aan te schaffen.
Ik opteerde voor de C1-C3 van Nokia. Na 14 dagen werkte het touch screen al niet meer. Ding terug binnen geleverd en ik moest maar (!) DRIE weken wachten vooraleer ik hem terug kreeg. Dat was dus gisteren. De ellende was nog niet voorbij. Nu zit er weer een andere fout in. De correspondenten horen me soms niet, dan weer wel. Er is dus iets gaande met het microfoontje. Ik belde naar Bell Company waar dat stuk ongeluk vandaan kwam en deed m'n verhaal. Meteen ook gevraagd of ik in dit geval niet gewoon recht had op een nieuw toestel. Ik heb hem tenslotte maar twee weken kunnen gebruiken. Volgens de verkoper kan dat niet. Dezelfde dag zou nog kunnen (!!!!!). Dus dat ding moet terug binnen. Eigenlijk heb ik meer goesting om hem tegen de kasseien in frennen te smijten maar dan heb ik helemaal niets meer. Geen optie dus. Mijn vraag hier : ben ik de enige met dit soort miserie ? Wat voor GSM gebruiken jullie en wat is de tevredenheids-index ? Met dank bij voorbaat ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Nokia 5230, werkt zonder problemen en goede touch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/File:No..._Macic7_01.jpg Heel tevreden maar veel kan die niet: sms wel, maar geen fotos, geen geheugen, geen G3 Zaklampje en klok zijn zowat z'n sterkste punten, naast de prijs. Ik geloof niet al te veel in touchscreens en de andere azerty klaviertjes in Blackberrystijl zijn onhandig klein IMO. Laatst gewijzigd door filosoof : 18 augustus 2011 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Nokia C3
De basis van de basis, geen touch, dat is rommel als dat een week tegen een mes of sleutels aanschuurt Mails beantwoorden gaat er juist mee, met de luidspreker kan je prima bellen in de wagen als je de GSM in je rechter hand houdt. Prima ding.
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net een Iphone gekregen van mijn werk. SMS'en met dat ding is een klare ramp, gelukkig doe ik dat niet zoveel. Ervoor had ik een Nokia E72. Behoorlijk toestel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |