![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger konden die postbodes jenever zuipen bij de oude mensen en werkloze wijven neuken. Dat is allemaal gedaan nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() .. en altijd maar klagen en zagen dat ze hard moeten werken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach ze hebben weer iets "nieuw" ontdekt.
Niks nieuw hoor, 25 jaar geleden stonden er dagelijks 2 postzakken onbeschermd in de inkomhal van mijn zaak, de facteur had dat gevraagd omdat ze anders op straat in de regen zouden staan. Blijkbaar zijn de meeste mensen al ziende blind, overal waar ik in de voormiddag in de dorpjes hier rondom kom staan er zo van die onbewaakte postzakken, zoals eerder gezegd niks nieuw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je daar eigenlijk nog kunnen voor lezen om bij de post te gaan?
Want hier in de buurt zit er veeeeeeeeeel verkeerd in de brievenbussen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- Duizenden personeelsleden afgevloeid wegens 'besparingen'. Gevolg: extra werk komt op nek van resterende personeel. - Minder en minder deftige opleiding voor nieuw personeel wegens geen geld en geen tijd meer. - Zwaar werk én ook nog heel slecht betaald én sowieso vele onbetaalde overuren. - Resultaat: enorm personeelverloop. Dat je met zo een 'personeelsbeleid' ook geen deftige service meer kunt geven, daar moet je natuurlijk niet over verbaasd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hoge direktie van de Post liet op TV weten dat dit "niet zou mogen".
Blijkbaar is er op lagere niveau's het een en ander niet geregeld. Hoe kan 1 postbode op zijn electrisch fietsje nu 6 postzakken terzelfdertijd behandelen? niet dus....vandaar dat er 4 achtergelaten worden en de arme man dan "post" komt tanken als zijn fietstassen leeg zijn. Omgekeerd,voor het bezorgen van kranten 'sochtens vroeg(yep,er zijn naar verluid nog steeds mensen die dergelijke waanzinnige aktiviteit bekostigen) gebruikt men bestelwagentjes die dan de buurt sochtends vroeg wakker maken om in 1 (één) bus een gazet te wriemelen..... Laatst gewijzigd door kelt : 15 maart 2014 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger was dat niet zo. Toen hadden we een klein postkantoortje (wijkkantoor of hoe heet dat) hier in de buurt. De postbode kon daar de volgende postzakken die hij moest ronddragen ophalen. Met het afschaffen van die vele kleine kantoren, zet de post zichzelf in 't (post)zak. Ze weten met hun gerief geen blijf. De postbodes moeten grotere afstanden afleggen. En ook de klanten moeten steeds verder. Maar ja, bezuinigingen alom. En die bezuinigingen brengen grotere risico's mee.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voeg erbij : Nederlands kunnen lezen!
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ik even vergeten ... schande zeg
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een drama zeg.
Dat is al jaar en dag zo. In elke groot genoege gemeente. En ze staan heus niet altijd in een 'beschutte' plek zoals de post in dat artikel laat uitschijnen. Waarom is zo'n 'algemeen geweten nieuws' (ik weet dat met velen rondom mij al jaar en dag, facteur in de vriendenkring) op een dag als vandaag plots 'het nieuws van de dag'? Komt zo'n nieuws nu uit een schuif waar op staat: "Allerlei toestanden voor als er niet genoeg nieuws is om de gazet vol te krijgen"?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |