![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu het huis waarin hij zich zou bevinden is omsingeld rijst de vraag wat de rebellen met hem gaan doen.
Hopelijk geen standrechtelijke executie, meer wel een eerlijk proces in Den Haag. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De rebllen daar hebben dat ook al eerder gedaan met gevangengenomen troepen van Ghadaffi: http://www.youtube.com/watch?v=MJx7zoCgHk4 http://www.youtube.com/watch?v=X6kr6...ipcontrinter=1 Waarschuwing: smerige bloederige beelden!
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dude, ze hebben een premie van 1.7 miljoen dollar op Gadaffi gezet "dood of levend". Ga dus heen met dat 'proces'gewetensschaamlapje.
Daar komt nooit een open proces. Zeker niet in Den Haag. Die zouden als NATO-court ontmaskerd kunnen worden. Achter gesloten deuren en dan de strop. Zoals onze 'democratieën' Houssein hebben laten elimineren. Ook via een lokale 'onafhankelijke' rechtbank. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 augustus 2011 om 14:50. |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 25 augustus 2011 om 14:51. |
|||
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ik las ergens dat de Rebellen Raad gezegd heeft dat de Khadaffi in Libië berecht gaat worden. Daar zijn ze prima toe in staat.
Het idee van Westerlingen dat de Raad het zou toestaan dat ongelovigen een Moslim beschuldigen en berechten, is niet te verkopen aan de bevolking. Zeker niet als dat Heel Belangrijke GerechtsHof in Den Haag hem in leven zal laten. (doen niet aan doodstraf namelijk) Het kan zijn dat de EU zal proberen van "geef ons de Khadaffi, dan geven wij aan jullie de bevroren tegoeden vrij'. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Khadaffi zou de rechter meer kunnen vertellen over mogelijke betrokkenheid bij de diverse aanslagen. Een dode Khaddi neemt deze geheimen mee naar de hel. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kadhaffi kan eventueel uitgeleverd worden aan een VN-tribunaal als hem"misdaden tegen de menselijkheid" kunnen aangewreven worden....Maar dat lijkt me nogal een "politieke" beschuldiging. Ik herinner er aan dat Saddam Hoessein,noch enige andere Iraakse topman ooit voor een internationale rechtbank verschenen is,...en dat waren gasten van een aanzienlijk zwaarder kaliber dan onze Kolonel ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 25 augustus 2011 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Khadaffi had een zeer goede geheime dienst die ook wel eens een dienst bewees aan het Westen. Hij zou wel eens iets dat zijn 'vrienden' in het Westen liever geheim houden. De NAVO heeft met zijn bombardementen in elk geval niet geprobeerd om hem te sparen.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Head on a stick wat mij betreft. En hij mag nog blij zijn dat het snel gaat. Het is ginder (nog) geen democratie ... |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moei je er dan niet mee.
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is dus gewoon lood om oud ijzer daar, en we hadden ons er nooit mee moeten gaan bemoeien. We hadden het de Nare Mannen daar gewoon onderling moeten laten uitvechten.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze topic suggereert de slachtoffers van de koloniale agressie tot doelwit te maken. We moeten echter achter de criminelen gaan. Laat ons de slachtoffers met rust laten en de criminelen berechten, de NAVO-rebellen.
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij lag er daar zelfs één op eenziekenhuisbed, afgemaakt... Wat een helden die rebellen. Binnenkort worden er her en der aanslagen gepleegd en op Amerikaanse soldaten geschoten met wapens die de rebellen buit maakten uit de Libische wapenarsenalen, wedden? Straks een nieuw Afghanistan?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Uit Nare Mannen? Een eufemisme ten top. Het is de absolute onderlaag van de mensheid die je hier als waanzinnigen tekeer ziet gaan.
Dat de Navo daar aan meegeholpen heeft is diep beschamend en laat zien hoe crimineel de mentaliteit binnen de Navo is. Om van de politici die dit ondersteunden maar niet te spreken. Cameron heeft een hele slechte pers en is met broedertje Sarko de politieke mislukkeling ten top.
#18 | |
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik noteer dat u liever een paternalistische houding inneemt en in de plaats van de Libiërs hun zaken wil regelen. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van het niveau van die kloppartij een paar dagen geleden in Erpe-Mere, maar dan het witteboordsoort dat zijn handen niet vuilmaakt, en dodelijk uithaalt met de pen.
![]() |
#20 |
|
![]() Ik noteer dat argumenteren en debat niet aan u besteed zijn, maar dat dacht ik al.
|
![]() |