![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikzelf zou nooit naar Parijs reizen voor carrière, eerder mij begraven in de halfverlaten halfwilde buitenrand, zodra ik het kon organiseren (ook al in plaats van fictie- boeken te lezen). Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2011 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ moderatie: K&K aub!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dit boek bewijst dat het voor aankomende dichters in Parijs niet meer pluis zit. De Bohème moet elders gezocht worden.
In plaats van onder de stenen het zand te zoeken: zoek rechtstreeks het zand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Mon cher Eno deux,
Je te remercie pour ton beau "Voyage". C'est une belle histoire, quoi que l'on en dise. Mais je me pose quand-même la question: que veux-tu prouver ou nous apprendre concernant ce texte? Je crains aussi que la plupart des lecteurs ne soient pas vraiment interressés. La majorité n'est pas bilingue je crois.Allez, quand-même pas Néerlandais-Français. Plutôt Néerlandais-Anglais. Pour eux c'est comme si tu avais écrit en Chinois. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I also wanted to issue a warning to young ethousiast beginning Flamish poets that they better stay out of Paris and look for places in the periphery to throw themselves in the artistic bohème . Sous les pavés, la plage. Mais on n'a plus besoin de pavés maintenant, donc tous directement vers la plage!!! Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2011 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |