![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan enkel van een échte, Vlaamse kwaliteitskrant zijn!
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Knuppel dit behoefde geen commentaar ! wink
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Pure hypocrisie. De VLD is een partij van "no taxation without representation". MAar eens dat moet toegepast worden, zijn ze plots contra? Als pure Hayek-liberaal heb ik dat zeker niet op prijs gesteld, en daarom stem ik wellicht niet voor VLD zondag. 2. Filibusteren. Ze hebben hun eigen imago van serieuze partij om zeep geholpen door hun belachelijke tussenkomsten in de kamers. Dat simpel judoventje dat daar urenlang over Thailand zit te zeveren, komaan man. Betalen we hen daarvoor belastingen? 3. Strategische blunder. Het was van in het begin zo klaar als een klontje dat er een meerderheid zou zijn voor het stemrecht. Waarom dan blijven vechten voor iets dat contradictorisch is met je eigen principe (1)? Ze konden alleen maar verliezen, en door te verliezen hebben ze het standpunt van het VB nog extra in de verf gezet: enkel het VB kan doen wat de (rechtse) Vlamingen willen, alle andere partijen hebben de ballen niet of liggen onder de knoet van Elio. 4. Dan zijn er nog allerlei andere blunders. Zoals het judoventje met zijn anti-superboete campagne. Ik dacht dat de VLD de partij van law & order was? Was dit dan geen manier om law en order op te leggen? |
||
![]() |
![]() |