![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() The Children's society says 200,000 children will have their lives affected by the changes to the amount their parents can claim and 27,600 adults and 82,400 children could be made homeless.
(uitkeringen ook voor grote gezinnen worden beperkt tot 500 pond per week) Cameron, wat is dat voor een soort iemand? Een progressieve conservatief? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ok, GB is godschreeuwend duur, daar niet van, maar met 2000 pond per maand hoef je toch niet op een houtje te bijten. In NL krijg je dat bedrag niet. Echter, 500 pond per maand is een ander verhaal, dat lijkt dan dus meer op Duitsland.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 11 september 2011 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik de link vroeg. In Spanje krijg je niet eens 500 €/maand aan 'uitkering' en beperkt in tijd, ik zie 't probleem niet, Spanjaarden moeten ook leven en kùnnen 't daarmee doen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qu'ils mangent de la brioche.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cameron heeft nog steeds weinig keus,en gezien de economische groei op geen kl*ten trekt zit er geen verbetering in...
De generatie van NU zal boeten opdat de generatie van later (die kinderen waarvan sprake) niet nog meer zal boeten.... Met dank aan de de-industrialisering van het VK ,de onbelemmerde ,en zelfs deels gesubsidieerde mensenfok,en de nog steeds doorgaande immigratie naar het VK (vraag maar eens in Oostende en Calais,Belgische- en Franse belastingsbetalers en lokale steden en gemeentes moeten daar boeten omdat de Britten hun werk niet doen) ..met speciale dank aan de Labour-partij die er in geslaagd is om de goede jaren die het VK gekend heeft (begin deze eeuw),en de resultaten van de genadeloze besparingen van begin jaren tachtig onder "Maggie" en de cententellerij van John Mayor tot begin jaren negentig NIET te gebruiken voor strukturele maatschappelijke verbeteringen..... Nu mag het allemaal overnieuw,terwijl ondertussen de wereld heel erg veranderd is... Ik juich dat allemaal niet toe....het zal nog erger worden,en het zal ook hier zijn ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 september 2011 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 september 2011 om 10:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken veel Spanjaarden die het niet met u eens zijn, eigenlijk alle spanjaarden die ik ken. En dat zijn er veel schatje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Adequate uitkeringen moeten weg, om de werklosheidsval weg te werken, dus om werken te belonen. Zogezegd.
Daar wordt onder het artikel door iemand zo op gereageerd: Citaat:
En dat terwijl: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |