![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel: mocht dit met leeuwenvlaggen gedaan worden:
http://www.youtube.com/watch?v=YJVdn...ayer_embedded#!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mochten ze zoveel talent hebben zou het geprezen worden, me dunkt. Zeker door mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://lvb.net/item/5306
Even niet op de boodschapper schieten graag, of je bewijst net zijn stelling. Laatst gewijzigd door SDG : 10 september 2011 om 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Knap synchroon werk ! Bedankt voor het filmpje, overigens !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook in ons leger komen er bij de soldaten nogal wat verschillende voor. Maar voor hun optreden daar... Hoed af en staande ovatie! Een paar kleine foutjes gezien maar je moet maar naar hun pluimen kijken om dat naar waarde in te schatten. Het is de wind mijn kind... Hugo krijgt dit van mij doorgestuurd! ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Niet slecht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik was dat jaar in Edinburgh en heb ze live aan het werk gezien. Adembenemend decor trouwens! |
|
![]() |
![]() |