![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() De website www.belgium-tourism.be wordt beheerd door Wallonie-Bruxelles Tourisme ASBL (vroeger OPT Wallonie Bruxelles).
Het geeft op de eerste zicht de indruk over België te gaan, maar er wordt enkel info gegeven over Brussel en Wallonië. Wat vinden de Belgiscisten daarvan? Kan dit? Welke compensaties zou Vlaanderen moeten geven om ook op die site te mogen?
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Naar mijn mening is Waals imperialisme nogal ver gezocht, maar het is inderdaad vreemd dat een website met de naam Belgium Tourism hoofdzakelijk informatie geeft over Wallonië en Brussel. De Vlaamse tegenhanger van deze website is (vermoed ik): http://www.toerismevlaanderen.nl/tvl/view/nl
Het geeft op zijn beurt informatie over Vlaanderen en Brussel. Misschien is het voor Wallonië interessanter om het concept "België" te gebruiken, aangezien dat meer volk trekt. Het geld kunnen ze trouwens wel gebruiken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() thumbnail Beer & Chocolate
thumbnail Bastogne / Waterloo thumbnail Young & Hip thumbnail Cultural Belgium thumbnail Castles and Gardens thumbnail Media Room thumbnail Meetings & Incentives thumbnail Travel Trade thumbnail Visit Flanders thumbnail Brochure Request thumbnail Canadian Visitors thumbnail Our Latest Newsletter thumbnail Our Latest Flyers Voor je nog meer onzin uitkraamt dit komt van de website van Belgium tourism. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() komt van www.visitbelgium.com, wijsneus!
ik heb het over www.belgium-tourism.be , en ik ga dit geen 2 keer zeggen!!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, en wat heeft dat met Waals "imperialisme" te zien? Of staat er al een heuse "Doe de corridor naar de Noordzee"-wandeling op?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() http://www.vlaanderen.be/servlet/Sat...&p=11837308472
Als je Vlaanderen drukt op jouw site krijg je ook info over Vlaanderen, maar daar vinden ze de afschaffing van de gloeilamp belangrijker dan toeristische informatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Heb ik dus wel van jouw www.belgium-tourism gehaald slimme. Dus de link is naar je geliefde Vlaanderen is er wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() subocaj, via welke stappen ben je daaraan geraakt op www.belgium-tourism.be?
ik zie ze onmiddellijk staan op www.visitbelgium.com.
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Dus Wallonie-Bruxelles Tourisme promoot via
www.belgium-tourism.be en op Twitter via Belgium Tourism @DiscoverBelgium van Vlaanderen dus geen woord. Enkel tijdens de onderhandelingen kennen ze Vlaanderen om hun deficit bij te passen en land af te staan. Ik vind dit walgelijk.
![]() |
#11 |
|
![]() Ik heb op een van de horizontaal bewegende foto's gedrukt.
Welke weet ik niet meer precies. Het zijn er een stuk of 6. Maar dan krijg je opzij het lijstje dat ik boven heb afgedrukt. Als je dan visit Flanders aantikt, kom je op de site van www.visitbelgium.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Kan er mij iemand helpen?
Ik vind de weg niet om via www.belgium-tourism.be iets over Vlaanderen te vinden. (en geloof niet dat er een link is)
![]() |
#13 |
|
![]() Ga naar de website. Dan zie je foto's door het scherm schuiven. Druk op de foto België in een notendop. Krijgje een pagina. Ga helemaal naar onder. Druk daar niet op Vlaams gemeenschap, maar op België. dan vind je het zelf wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Het kan me niet schelen. Vlaanderen heeft ook sites die enkel informeren over Vlaanderen en Brussel. Het enige probleem dat iemand hiermee zou kunnen hebben is dat men de naam 'Belgium Tourism' gebruikt, maar eerlijk gezegd ben ik toch niet zo gehecht aan België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Walen zijn ratten, daar is niks imperialistisch aan. Het is meer zoals die anderen die overal hun lange neus en vingers in steken. Heil führer Bart.
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 8 september 2011 om 03:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() Merci subocaj!!
ik heb het gevonden: www.belgium-tourism.be ongeveer naar het midden scrollen, dan wachten op de foto "België in een notendop" kom je op http://www.belgium-tourism.be/conten...op_/nl/47.html en dan op Vlaanderen daar onderaan klikken: http://www.vlaanderen.be/servlet/Sat...nfolijn%2FView ..; Zelfs startpagina van Toerisme Vlaanderen gunnen ze niet! Is dit het behoudt van België waar de Franstalige politiekers zo graag over spreken? Ik ben echt gedegouteerd.
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling