Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2011, 21:34   #1
revoleto
Banneling

Standaard gift wit %%%%%%%

Ibn 'Abbas, moge Allah tevreden met hem zei, kwam naar de Boodschapper van Allah vrede zij met hem melk hij dronk, zei hij: "Als je eet een van je voedsel, laat hem zeggen: God ons zegenen in en gevoed beter dan hem, en als water voor ons, laat hem zeggen: God ons zegenen in en we zijn toegenomen het, het is niet aanvaardbaar om te eten en te drinken alleen maar melk. "

Het wonder in de Hadith in de woorden van het gebed en vrede zij met hem: "Het is niet aanvaardbaar om te eten en te drinken alleen melk, 'melk: melk,

En heeft bewezen dat de melk het voedsel uit de biologische standpunt voltooid, maar het ontbreekt een aantal van de voedingsstoffen, maar hoewel dit is beter dan geen voedsel solo single, en er is geen ander voedingsmiddel kan vergeleken worden met de melk in termen van voedingswaarde is hoog, en dat want het bevat essentiële voedingsstoffen die niet menselijk lichaam onontbeerlijk voor alle stadia van de groei en evolutie van eiwitten, koolhydraten en suikers, vetten, mineralen en vitaminen, en melk geven het menselijk lichaam een ​​zeer breed scala van deze elementen en voedingsstoffen vitaal belang.:

De melk is meer voedsel geïntegreerd gevonden op het oppervlak van de aarde zoals het was bedoeld om voedsel voor alle geboorten van dieren zoogdieren (koeien en geiten en schapen) en de mens, en dus het biedt voldoende hoeveelheden voedsel, maar de melk slecht is aan vitamine C en ijzer, Echter, kinderen die geboren zijn in hun lichaam en de hoeveelheid ijzer en vitamine C om ze afgelopen week. En wat verrassend dat de elementen van melk voedsel klaar te zijn om de situatie te verteren is niet verloren hen tijdens de opname in de darm, maar heel weinig, en melk is niet een bruikbaar voedsel voor kinderen, maar eten is geweldig elke generatie [].

Opgemerkt dient te worden als juist, dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem kwam de nacht van Hemelvaart Bakdh van wijn en een kopje koffie, keek hen aan en neem dan de melk,

Jibril, vrede zij met hem gezegd: Alle lof zij Allah die geleid naar de instinct, nam ik een wijn Gott uw natie. Voor de rest van het interview
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2011, 21:46   #2
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Dus als ik moslim word, mag ik nog altijd aan mijn flesje Sauvignon Blanc tutteren?
Oud 8 september 2011, 21:53   #3
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Dus als ik moslim word, mag ik nog altijd aan mijn flesje Sauvignon Blanc tutteren?
Natuurlijk! Zie de laatste regel: "voor de rest van het interview".
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 08:10   #4
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Gesteld dat je dat wil natuurlijk, het aroma van pipi du chat kan soms aantrekkelijk zijn.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 19:50   #5
revoleto
Banneling

Standaard

Lieve broer, had ik de eer u te leren kennen en ik nodig u uit om te luisteren naar de boodschap van de islam en Allah geleid verklaar je het hart van de islam
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be