![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Syrië blijft Assad lustig moorden vanwege de Chinezen en de Russen die weigeren om de internationale troepen te laten helpen met een verandering van regime.
Ondertussen zijn er meer dan 2.200 mensen vermoord en duizenden opgepakt. Benieuwd hoe lang dat dagelijkse bloedvergieten wordt getolereerd. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zal niet veel verontwaardiging komen op deze topic aangezien men hier niet aan VS-bashen of NAVO bashen kan doen...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Er is ondertussen wel een embargo ingesteld op Syrische petroleum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor wat betreft Syrie - we wtene alleen datgene wat de media ons willen voorzetten. Ga maar eens naar de 1e hulp van een ziekenhuis in eengrote VS stad en ziet u hetzelfde resultaat. Schotwonden, messteken, mishandelingen - noem maar op. Zo naar uw zin?
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Way to go... ![]() De Russen en Chinezen hebben groot gelijk om elke vorm van neo-kolonialisme te dwarsbomen, zeker na wat er gebeurt is in Libië (een humanitaire resolutie werd volledig misbruikt en verkracht om westers neokoloniaal ingrijpen te legitimeren) Maar goed uw steun aan de rebellen in LibiË en zeker SyriË zou U nog eens zuur kunnen opbreken. Een van de slogans van de rebellie in Syrië is "bevrijd de Golan"... Net als de steun van de VS aan de Afghaanse rebellen en Osama Bin Laden tegen de communisten in Afghanistan de VS bepaald zuur is opgebroken... loontje komt om z'n boontje, vergeet dat niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw steun aan het Syrie regime is om kotsmisselijk van te worden tja...
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Overigens zie ik u ook niet de slechte situaties elders aanklagen, situaties die niet breed in de media worden uitgesmeerd. Uw verontwaardiging over het ontbreken van verontwaardiging is bijgevolg schijnheilig.
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spoedig zullen de yankies en aanverwante bloeddorstigen weerom op negatieve wijze in beeld gebracht worden. In god, we trust... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Zoals ik dus al eerder aantoonde in een van de draden over Hiroshima en Nagasaki: u geeft enkel om de juiste mensenlevens. Het dramatische daaraan is dat overheden voornamelijk bevolkt worden door dat type mensen.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat nog?
Dat ik afwijk van het algemeen aanvaarde en verplichte gedachtengoed in het Westen? (pas op, bestaat niet in het westen, iedereen is vrij daar hé...) Laatst gewijzigd door tomm : 9 september 2011 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de ene kant beschouw ik j e als een intelligent mens, aan de andere kant confronteer je me met totaal onaanvaardbare opstellingen. Dat botst in die mate dat ik die bipolaire ervaringen ga beginnen ontlopen vrees ik ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 9 september 2011 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onaanvaardbaar volgens de gangbare ideologie in het Westen (waar de meeste mensen zich zelfs niet van bewust zijn, zo "geïnterioriseerd" is het) maar in veel landen waar ik kom gewoon heel normaal en mainstream. Waarom zou de gangbare ideologie in het Westen perse superieur zijn aan die in andere landen en streken? |
|
![]() |
![]() |