![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze is gescheiden en ik zou graag eens mijn vlees erin leggen
Probleem is dat k wel jonger ben dan 25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat wel in overeenstemming met de waarden en normen die u zijn opgelegd, en waar je zeer lyrisch over kunt doen ?????
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg dat je de tweelingbroer van Demper bent.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zijt mij echt aan het zoeken en aan het viseren he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() STAAF!
Verdomme toch! Dat zou mijn repliek moeten zijn! Daarop volgend zou jij mij op de vingers moeten tikken over de deugden van de liefde enzo. Er zijn geen zekerheden meer op dit forum. Moest iedereen nu eens het scenario volgen. :C |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Emotioneel stabiel? Krijgt ze veel mensen over de vloer? Ziet ze er gelukkig uit? Heeft ze schulden? Waar gaat ze winkelen? Dat moet ge eerst beantwoorden, daarna ga ik u helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen idee, ik denk gemiddelde.
Idem Ze woont hier pas 4 maand en eerlijk gezegd heb ik nog geen kat bij haar gezien, behalve enkele keren haar zus Mwaaja, soms toch Dat denk ik niet, maar erg veel geld lijkt ze me ook niet te hebben. Anders kom je hier niet wonen Weet ik niet, maar vaak is ze toch vrij mooi gekleed en ze lijkt me ook een uitgebreide garderobe te hebben Done Laatst gewijzigd door Drukazz : 11 september 2014 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U dient bij haar aan te bellen met uw ontbloot geslacht. Daarna kunnen er twee dingen gebeuren: u krijgt een schop of ze zijgt neer op haar knieën en ze doet wat jij wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En haar zus, is die: - jonger - ouder - knapper - blonderder - alleen - relationeel gebonden - ..... Lijken me toch allemaal dingen die ik moet weten hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me zonder probleem nog heel wat meer scenario's voor de geest halen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |