Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 september 2011, 15:11   #1
revoleto
Banneling

Standaard Aladam goede azijn

Hallo en leden van het forum wordt begeleid je en leg uw hart tot de islam
Aisha moge Allah tevreden dat de Profeet vrede zij met hem zei: "Ja, eten is Aladam _ _ of azijn." Sahih Muslim
Aladam: Wat Aatadm hem en zei: Adam brood met azijn, of duik het brood in azijn en eet het, en het verzamelen van Aladam: Adam, als schrijvers en boeken.
Azijn bevat een kleine hoeveelheid eiwitten en koolhydraten, ook met natrium, kalium, calcium, magnesium, fosfor, ijzer, zink en chloor.
Dr. Cyril Scott en Morris Hansen in hun boek over de voordelen van appel cider azijn dat:
Eerste - om diarree te voorkomen, want het bevat samentrekkend.
Tweede - activeert het proces van de spijsvertering en de stofwisseling in het lichaam.
Derde - voorkomt necrose van de tanden.
IV - doodt parasieten in de darm.
V - kan worden gebruikt om de spijsvertering te verbeteren wanneer zij die hebben een gebrek aan maagzuur.
Zoals de azijn door het desinfectiemiddel voor de darmen, en sommige mensen aangeraden te gebruiken om de mond en keel gorgelen, de mond te reinigen van bacteriën dat is wat leidt ons naar God's woorden (en spreekt van passie, dat is slechts een Openbaring machtige geopenbaard in de macht) en voor de rest van het interview
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2011, 15:18   #2
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Het mineraal water uit Rogaska Slatina is ook zeer gezond, het bevat zeer veel magnesium
gezond voor alle inwendige ziekten en bevorderend voor de spijsvertering...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2011, 19:30   #3
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Shalom, goede vriend! Het is altijd een genoegen om u de profeet de woorden van te horen. Een gereinigd geest in een gereinigd lichaam geeft het pad naar wijsheid.

Voorlopige lab studies van menselijke cellen vonden dat indol-3-carbinol (I3C), een stof die van nature in broccoli en andere kruisbloemige groenten zoals kool en spruitjes kunnen interfereren met herpes reproductie. Dus je zou kunnen proberen om meer broccoli te eten voor een tijdje en kijk of u een verbetering. U kunt ook proberen indol-3 carbinol supplementen. Het bijzonder heilzaam kan zijn voor vrouwen met herpes. Voor meer informatie over Broccoli supplementen klik hier. Zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven en mensen met diabetes moeten hun huisarts raadplegen alvorens ook broccoli supplementen in hun dieet voor genitale herpes protocol.

Laatst gewijzigd door Johan217 : 16 september 2011 om 19:37.
Johan217 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2011, 00:05   #4
eno2
Banneling

Standaard

K&K goede azijn zijn
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2011, 00:54   #5
Fj9lnir
Gouverneur

Fj9lnir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan217 Bekijk bericht
Shalom, goede vriend! Het is altijd een genoegen om u de profeet de woorden van te horen. Een gereinigd geest in een gereinigd lichaam geeft het pad naar wijsheid.

Voorlopige lab studies van menselijke cellen vonden dat indol-3-carbinol (I3C), een stof die van nature in broccoli en andere kruisbloemige groenten zoals kool en spruitjes kunnen interfereren met herpes reproductie. Dus je zou kunnen proberen om meer broccoli te eten voor een tijdje en kijk of u een verbetering. U kunt ook proberen indol-3 carbinol supplementen. Het bijzonder heilzaam kan zijn voor vrouwen met herpes. Voor meer informatie over Broccoli supplementen klik hier. Zwangere vrouwen of vrouwen die borstvoeding geven en mensen met diabetes moeten hun huisarts raadplegen alvorens ook broccoli supplementen in hun dieet voor genitale herpes protocol.
Even offtopic, maar is dit wetenschappelijk, of gewoon K&K? Ik ken namelijk nogal wat mensen met uit de hand gelopen HHV6
(in combinatie met immuunzwaktes veel schadelijker dan alleen maar koorstblaasjes of wratten kan o.a. tot MS leiden enz. schijnt het)
http://www.hhv-6foundation.org/

Niet dat iemand zin heeft om elken dag ne kilo broccoli te eten, maar wie weet kan iemand iets met deze tip moest het serieus bedoeld zijn.
Thx
Fj9lnir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2011, 12:06   #6
revoleto
Banneling

Standaard

Brothers in feite een zeer goede troost azijn, ik heb het gebruikt, omdat het wordt aanbevolen door Mohammed vrede zij met hem heeft me geholpen om te herstellen van vele ziekten, spoedeisende hulp, die de mens komt van tijd tot tijd

Sobhan Allah alles wat hij zei Mohammed vrede zij met hem, of deed waar was, dus ik ben sneller de toepassing van zijn woorden en zijn acties voor het goede dat de hele
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2011, 12:12   #7
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
Brothers in feite een zeer goede troost azijn, ik heb het gebruikt, omdat het wordt aanbevolen door Mohammed vrede zij met hem heeft me geholpen om te herstellen van vele ziekten, spoedeisende hulp, die de mens komt van tijd tot tijd

Sobhan Allah alles wat hij zei Mohammed vrede zij met hem, of deed waar was, dus ik ben sneller de toepassing van zijn woorden en zijn acties voor het goede dat de hele
Word lid van de ENO2-fanclub, dan kan ik je helpen bij spoedeisende taalhulp
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2011, 14:18   #8
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Ik koop azijn van "de blauwe hand". Is best wel goeie se.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be