Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2011, 15:29   #1
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard Carla Bruni dreigt met proces tegen diegenen die haar kind willen fotograferen.

Deze vrouw heeft al altijd mijn minachting gehad en ze weet het nog steeds maar te versterken.

Zij is enkele dagen geleden bevallen van een dochter en ze wilt dit kind koste wat het kost beschermen van de buitenwereld. Dit is het goed recht van een moeder. Maar in dit geval ligt het wat anders. Bruni, is gekend als een vrouw die niet alleen graag in de schijnwerpers staat, maar er alles aan deed om in de belangstelling te komen. Een aandachtshoer, letterlijk. Zelfs haar huwelijk met de Presidentskandidaat leek vooral een zet om de volle aandacht te krijgen: "nu wordt ze Madame de President". Daarna gebeurde nog tal van voorvallen waaruit bleek dat Bruni zo graag in de belangstelling staat.
Maar nu plots lijkt dit omgeslagen.
Ofwel heeft ze nog last van de hormonen, ofwel misschien wilt ze zelf grof geld verdienen aan foto's van haar kind?
In elk geval lijkt Bruni zich toch niet echt rationeel en intelligent te gedragen.
Ze is in elk geval inconsequent; na het kiezen van een leven in de openbaarheid wilt ze plots alle deuren dicht te willen gooien. Volgens mij is dit weer een streek om aandacht: ze wilt volgens mij een mysterie rond dit kind hangen door het totaal te verbergen.

Phff, voor mij niet gelaten, maar ik vind dat de pers, niet allen die in Frankrijk, maar over de hele wereld zou moeten samenspannen om haar en haar kind gewoon dood te negeren; zorg ervoor dat haar naam en haar beeltenis nergens meer opduiken. Trouwens, wat is daar nu aan te zien? Aan een pasgeboren baby? Die zien er toch allemaal hetzelfde uit. Ik versta die domme wedloop om foto's niet.
Ik denk dat ze -na het complete negeren- snel weer zal gezet zijn met een of andere infantiele daad om de aandacht op haar -uitermate zielig- persoontje te vestigen.

Carla Bruni, bah! fakewijf.

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...-stappen.dhtml

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 22 oktober 2011 om 15:33.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 16:23   #2
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het mag wel iets minder. Het is een gekend feit dat vrouwen die een tamelijk losbandig leven hebben geleid plotseling als een blad kunnen omslaan. En dan een volledig tegengesteld gedrag vertonen.
Bruni, een ex topmodel, 1000en malen voor de camera gestaan heeft daar plotseling een pesthekel aan gekregen. Ja, dat soort dingen gebeurt nu eenmaal, niets om je over op te winden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be