![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hey,
Die bruin gasten, wat een probleem! Zoveel spanning wat doen we daaraan. k'ga ook eens zo een meerkeuzevraag opstellen: Hoe los je dit op: 1- allemaal op den trein! 2- allemaal op het vliegtuig! (iets moderner) 3- Een sterke efficiënte (maar dan ook zeer dure) veiligheidsmacht creeren die zich zal bezighouden met de alochtonenbevolking in t'snotje te houden zodat ze braaf blijven. (Ik woon in een ghettobuurt in t'stad en uit ervaring weet ik wel dat dit een redelijk omgekeerd effect kan hebben bij sommige vechtersbaasjes, maar dit terzijce) 4- Zoals de echte mietjes: Ervoor zorgen dat het weinige werk dat er is ook naar de alochtonenbevolking in de probleemwijken kan gaan. Teneinde een grotere groep alochtonen de kans te geven op te klimmen in onze maatschappij als voorbeeld voor de rest. T'is wel niet echt eigen volk eerst, maar als ik nu eens cru stel dat het dat of een semi-burgeroorlog toestand is. Jammer genoeg hebben we dit middel niet omdat er nu eenmaal weinig werk is. Maar stel nu dat het mogelijk is hé... 5- ... Wim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Grote kuis in de steden, vreemden buiten = gee nood meer aan bouw van 70 000 sociale woningen, Vlaamse grond voor Vlaams volk, Vlaamse welvaart in Vlaamse handen... ben nu benieuwd hoe de ratten van de V-VA woord gaan houden....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |