![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals in de Zevende Dag vermeld, maar ook in dit artikel op De Standaard Online:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110926_162 Citaat:
CD&V - 58 keer - 1066 seconden - 34 sec/zetel - 18 sec/tussenkomt Groen! - 27 keer - 367 seconden - 52 sec/zetel - 14 sec/tussenkomt LDD - 38 keer - 578 seconden - 72 sec/zetel - 15 sec/tussenkomt N-VA - 604 keer - 8195 seconden - 512 sec/zetel - 14 sec/tussenkomt Onafhankelijken - 0 keer - 0 seconden - 0 sec/zetel - --- Open-VLD - 75 keer - 883 seconden - 42 sec/zetel - 12 sec/tussenkomt sp.a - 85 keer - 1532 seconden - 81 sec/zetel - 18 sec/tussenkomt UF - 0 keer - 0 seconden - 0 sec/zetel - --- Vlaams Belang - 97 keer - 1397 seconden - 67 sec/zetel - 14 sec/tussenkomt
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
NVA mag vrt op zijn knietjes danken. Wat ook opvalt is dat ondanks het gezaag van flup de winter dat zijn partij geen zichtbaarheid krijgt (recent nog op de linkebeek betoging) dat zij zelfs meer in de media komen dan alle traditionele partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt er ook vermeld op welke manier (positief, negatief, 'neutraal', ...) de 'partijen' in beeld worden gebracht ?
Wordt er vermeld waarover de tussenkomsten (cruciale zaken, belangrijke zaken, zaken van een gering belang, onnozeleteiten, ...) gaan? Wordt er vermeld wélke vragen worden gesteld en wélke resoluties worden aangenomen/ondertekend? Is er met andere woorden naast een puur kwantitatieve analyse ook een 'kwalitatieve' analyse beschikbaar? Of moet ik voor deze laatste de 'partijen' en/of de 'media' op hun *erewoord* geloven? Indien deze laatste vraag met 'ja' moet worden beantwoord, kan ik alleen maar besluiten dat ik - alwéér - by den buk wordt gezet, bij de neus wordt genomen, voor de gek wordt gehouden, voor zot wordt versleten, ... enz... enz... Dat zou me trouwens - alwéér - allerminst verbazen noch verwonderen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat uw retorische vragen al beantwoord zijn als ge even een kijk neemt op die website. Die website is geen encyclopedia hé.
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Als iemand anders leuke statistieken weet om uit deze website te halen (ik kon er geen andere bedenken dan degene die ik gegeven heb), geef de suggesties maar.
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als er hier geklaagd wordt over de VRT dan heeft dat meestal betrekking tot een gebrek aan objectiviteit (bvb. de 4 onderhandelde voorzitters die een half uur lang goed nieuws show mogen komen brengen in de zevende dag zonder iemand van de andere partijen) of het selectief verzwijgen van dingen (gravensteenmanifest werdt volledig genegeerd hoewel ze anders geen enkele kans laten liggen om Vermeersch op te laten draven). Nu is "regimezender" misschien wel een sterk woord, maar een hele hoop journalisten kan je op z'n minst "gekleurd" noemen. Kritische vragen stellen ze zelden. Een tijd geleden kwam kleine De Croo verkondigen in het nieuws dat de huidige financieringswet VOORDELIG is voor Vlaanderen, en dat laten ze zomaar passeren zonder daar vragen bij te stellen. ![]() Laatst gewijzigd door mkb : 27 september 2011 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
CD&V - 58 keer - 1066 seconden - 34 sec/zetel - 18 sec/tussenkomtZijn er veel mensen die geloven dat ht VB meer verschijnt dan de Sp.a? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 27 september 2011 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Oei, altijd tussenkomt ipv. tussenkomst geschreven. Fail copy paste
![]()
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ge zulke uitspraken doet, verwacht ik wel dat ge het aantoont door via deredactie.be een lange genoege tijdsreeks te analyseren.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik heb op die website eventjes gekeken naar het antwoord op de - wellicht eveneens 'retorische' - vraag: "Wie zijn we?" Dit is het antwoord: " Michiel Nuytemans, Mathijs Buts en Tim De Pauw. De bedenkers van deze site. Drie prille dertigers die, naast een diploma politieke wetenschappen en een academisch verleden, een onwrikbaar geloof in de democratie delen. Om een bijdrage te leveren aan een goede werking van de democratie, hebben ze de afgelopen zes maanden gewerkt aan deze site om duidelijke en toegankelijke informatie te presenteren over het dagdagelijkse werk van de parlementsleden. Ze werken immers voor ons allemaal. Tree Company. Met een wild idee op de proppen komen kan iedereen, maar ervoor zorgen dat dit concreet wordt uitgewerkt, dat vereist vakwerk. Gelukkig konden we een beroep doen op de expertise van het jonge bedrijf Tree Company. Ze kwamen, zagen en overwonnen de enorme berg gegevens met het resultaat dat u verder op deze website kan raadplegen." Als ik daar de tijd voor vind, zal ik nog wat méér opzoekingen verrichten. Ik vind prille dertigers die niet alleen politilogen met een academisch verleden zijn maar bovendien een onwrikbaar geloof in de democratie delen hoe dan ook boeiende onderzoekssubjecten, vooral als hun onafhankelijke website daarbovenop nog de sympathie van de mensen van De Standaard en De Zevende Dag kan wegdragen. Zo zou ik ondermeer wel eens willen weten wát die prille dertigers nu precies bedoelen met 'democratie', en waaróm ze daar zo'n onwrikbaar geloof in delen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 27 september 2011 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() De Vlaams-nationale radio en televisie (VRT) is de gesubsidieerde spreekbuis van de Vlaams-nationalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Wil u bewijzen dat de hoofdredakteur (Hoflack) van de VRT liegt als hij zegt dat hij en zijn redaktie doelbewust het VB hebben benadeeld om hun electoraal te benadelen? -Wilt u bewijzen dat diezelfde hoofdredakteur nooit heeft verklaart dat hij die discriminatie in de toekomst nog zal intensifiëren? - Wil u bewijzen dat de nota "VRT en de democratische samenleving" niet bestaat? - Wil u bewijzen dat de peiling annex doktoraatstudies van prof De Bens van 2003 en van CFJUG van 2008 (waarbij op onweerlegbare wetenschappelijke wijze wordt bewezen dat +/- 70% tot 83% van de journalisten de linkse tot extreem linkse ideologie aanhangen) niet bestaat? - Wil u bewijzen dat hoofdredakteurs van kranten (DM: De Smet/ DS: Vandermeers) die openlijk pochen met hun cordon nooit hebben bestaan? - Wil u bewijzen dat het arrest van discriminatie tav het VB bij de VRT nooit heeft bestaan?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 september 2011 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verzuurde mens... Maar zeg eens: -Wilt u zand strooien in deze thread? -Gaat u niet akkoord met de statistieken die ik post? -Waarom post u irrelevante vragen in deze thread? -Wilt u bewijzen dat u een geïndoctrineerde persoon bent? -Wilt u bewijzen dat u er niet tegen kan dat mensen objectieve statistieken posten op dit forum? -Wilt u bewijzen dat u niet tegen cijfers kunnen die ingaan tegen uw bevooroordeelde mening? -...
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 28 september 2011 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |