![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Tom Lanoye heeft in zijn spraakmakende roman (en bestseller) 'Sprakeloos' reeds afscheid genomen van zijn moeder... Dit optreden werd/wordt ongelooflijk gepromoot op tv, radio en in de pers... Vanzelfsprekend gratis... ![]() Ik kan me vergissen maar mijn buikgevoel zegt dat hier een moeder volledig wordt leeg gemolken... Ik kan me natuurlijk vergissen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou het nog een romoeder kunnen noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Lanoye is zwaar overrated.
Als rooie homo krijgt hij uiteraard een voorkeursbehandeling bij onze ab-so-luut onpartijdige en door ons betaalde staatszender. Ik lees hem niet. Zijn hautaine gedrag is daar één reden van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel een aantal gedichten gelezen. Die vond ik wel goed. Hij is groot geworden en dat moet toch ergens verdiend zijn door deze duizendpoot. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 oktober 2011 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |