![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() forget it
da's geen homofielen dichter ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ...aan zijn voeten hangen en in de Samber dumpen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Zo een goeie hebben wij nog niet gehad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door skaldis : 17 januari 2010 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? (Als ge daar een dikke boom me raakt, dan staat daar dus een deuk in.)
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde eens rond langs de radio of er iemand in de buurt was om me te helpen en een uurtje later kwam er een eskadron Lansiers aan in Leopardtanks. De eerste daarvan die reed de weide in en hij zat sofort vast. De anderen verbonden daarop hun kabels en probeerden de Leopard eruit te trekken vanop afstand. Die zetten zoveel force dat de stalen kabels kapot sprongen, de tank echter die bewoog niet. Dan maar de bergingpantser opgeroepen. Die begreep alrap dat hij niet moest proberen van het veld in te rijden dus hij kwan langs de andere kant, door het bos. Dat was èèn van de betere stoten die ik gezien heb bij het leger. Op een meter of tien van het bos ging hij op volle kracht vooruit, een boom of drie plat. Achteruit en terug vooruit met volle kracht, een boom of drie vier plat. Enzo opnieuw en opnieuw totdat hij door 250 meter bos doorwas. Van aan de bosrand trok hij me los. 250 meter nieuwe weg door het bos van platgewalste bomen, zo'n Leopard stopt gewoon voor niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ah, kun je die man niet gewoon verder laten dementeren ?
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demonteren ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() die man is vooral bijzonder luciede, en gaat geen gesprek uit de weg ... tegenstanders gaan uit stevig hout moeten gesneden zijn ... of serieus op hun dak krijgen ... ik kijk daar eigenlijk al wel naar uit !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ach, die man gaat een stap achteruit en zegt : politieke systemen vergaan, maatschappelijke grillen vergaan, maar de kerk van god, die kerk die blijft bestaan.
Je kan natuurlijk nog een stap verder terug zetten en de mens zijn begrip van het al gaan aanschouwen : van geesten en magie naar goden naar die ene god en die is nu ook bijna dood op een paar laatste lelijke stuiptrekkingen na. Maar deze stap achteruit ter aanschouwing van de big picture is er eentje te ver voor de man. Daar gaat zijn zingeving dan, zijn hele leven een waan ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |