![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Eindelijk hebben ze het door.
![]() En al die premies en andere benefits, om werk te doen die je een monkey ook kunt leren. http://www.knack.be/nieuws/belgie/po...5113551961.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De gelijkschakeling van de verschillende diensten bij de politiehervorming heeft bovendien gezorgd voor een intellectuele nivellering naar onderen, zo zeggen ze. De lat ligt zeer laag, maar financieel heeft men de lonen voor de verschillende politie componenten gelijkgeschakeld, waardoor zowat alle politiemensen sinds de politie hervormingen meer verdienen dan voorheen. ‘De politie wordt vandaag veel te veel betaald voor wat ze doet’, fulmineert een topman.
Volgens mij verdient die topman veel te veel als hij zijn manschappen niet onder controle heeft. Of is de nivellering naar onderen ook op hem van toepassing? Of hoe haal ik het in mijn hoofd, onrechtstreeks, mezelf onderuit te halen. Ligt dat aan het intellect van deze topman? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Een flik die als half analfabeet lager middelbaar heeft gedaan en zo via de oude wetgeving en politieke vriendjes nu volwaardig politiebeambte is geworden verdient ongeveer evenveel als een licentiaat in het onderwijs....waar of niet waar?
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() gEEN CIJFERS?
Geen vergelijkingen met andere beroepen Shut up then. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Hoeveel verdient een politieagent?
* * politie.jpg Met de regelmaat van de klok wordt er gevraagd naar meer blauw op straat. De opleiding tot politieman (of -vrouw) duurt één jaar, maar wat verdient een beginnend agent? En wat als je het tot commissaris schopt? Loon politie We vroegen de federale politie een simulatie te maken van het nettoloon van een agent, inspecteur, hoofdinspecteur en commissaris. Het gaat daarbij telkens om een ongehuwde persoon zonder kinderen ten laste. Er werd geen rekening gehouden met eventuele specifieke toelagen en vergoedingen waarop het personeelslid aanspraak zou kunnen maken. In werkelijkheid kan het nettoloon nog hoger liggen, afhankelijk van overuren en weekendwerk. Nettomaandloon (inclusief uniformvergoeding) 1. Agent van politie Contractueel personeelslid € 1.308,34 Statutair personeelslid € 1.294,78 2. Inspecteur van politie Tijdens de opleiding € 1.370,99 Na de opleiding (1 jaar) € 1.406,63 3. Hoofdinspecteur van politie – sociale promotie € 1.665,93 4. Commissaris van politie Tijdens de opleiding € 1.642,80 Na de opleiding (2 jaar) € 1.885,58 Nu content. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Doen ze dan iets?
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dat voor al die MERDE waar je dag in dag uit mee te maken hebt. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2011 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() http://donviona.blogspot.com/2010/06...rijke-met.html
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En anderen die niet mogen werken. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 oktober 2011 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Er zijn mistoestanden in de hogere rangen, zoals overal in zulke rangen.
Rank en file: hard extra werk voor beetje premie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |