![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() O hai !
Hij krijgt een minimumstraf, een "slap on the wrist" en is waarschijnlijk binnen de kortste keren weer vrij. Nog een wonder dat de verdediging het niet had over racisme en holo-dinges. Veroordeling: "waarvan een deel met uitstel". 99 % ? Belachelijk, sinds de joden eind 1945 heilig verklaard zijn. Kthxbai, Jan. PS: Laat eens een autochtoon jongetjes misbruiken in een kerk ... zie dossiers over paters enz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
Binnenlandse politiek?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 oktober 2011 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111006_152
Het vonnis is blijkbaar pas in november. Wat een nondraad.
Laatst gewijzigd door lombas : 6 oktober 2011 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ook in de Joodse gemeenschap is er kindermisbruik. Ja, het is een fenomeen dat zich jammer genoeg overal voordoet.
Maar dit is geen legitimering voor jouw antisemitisme en jouw hints naar holocaustontkenning, Jan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik geloof van wel.
"Nog een wonder dat de verdediging het niet had over racisme en holo-dinges." "Belachelijk, sinds de joden eind 1945 heilig verklaard zijn." "Laat eens een autochtoon jongetjes misbruiken in een kerk ... zie dossiers over paters enz." |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 7 oktober 2011 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
I ben géén anti-semiet en ik ontken helemaal niets. MAAR, na zo ongeveer 60 jaar elke dag in kranten, radio, TV, hetzelfde gezaag te moeten aanhoren of lezen over die arme joden tijdens de tweede wereldoorlog, begint het me stilaan de keel uit te hangen. Wat er gebeurd is, is gebeurd en nu is het allang voorbij. Sommige joden spreken van "Shoa Business" zélf, het moet blijven duren. Niemand krijgt het dagelijks, meer dan 60 jaar lang, in de strot geduwd dat Stalin, volgens verscheidene bronnen, méér dan 50 miljoen van zijn eigen volk vermoord heeft, zoek het maar op. Ontkenning ? Kijk, indien men wetten maakt die de mensen VERPLICHT iets te geloven en mensen straft die datzelfde iets niet geloven, dan is er wat goed fout met dat "iets". Racisme, anti-semitisme ? 30 jaar geleden of zo wou de BBI (Bijzondere Belastings Inspectie) de diamanthandel rond Antwerpen eens grondig doorlichten. Sommige kranten schreeuwden toen "Racisme" en de BBI kon afdruipen met hun staart tussen hun benen. Ik had ooit te maken met industriediamant en toepassingen ervan. Idereen die daar ooit mee te maken had wéét dat, aan de andere kant, de handel in sierdiamant 99% zo zwart als de kolen is. Maar de BBI werd verweten dat ze racisten zijn. Ik meen op te merken dat meer en meer midadigers, van elk allooi dan ook, zolang het maar joden of andere "allochtonen" zijn, slechts het woord "racisme" moeten uitspreken om weinig of niet vervolgd te worden. Wat was dat nu weer met die moord die onlangs in de kranten slechts als "een foutje" afgedaan werd en waar de "allochtone" moordenaar snel vrijkwam "om hem nog een kans te geven"? Enzovoorts, enzovoorts ... Mvg, Jan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tijd voor "operatie kelk"...oeps..."operatie chanoeka"...
![]()
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met "door de strot geduwd" bedoel ik dat men er dagelijks op een of andere media-manier aan herinnerd wordt, elke dag, nu méér dan 60 jaar lang. Het begint te vervelen. Revisionisme ? Vindt U het normaal dat men wetten maakt die de mensen verplichten "iets", wat-dan-ook, te geloven ? En dan dat ongeloof strafbaar te stellen ? Ik dacht dat eenieder vrij was om te geloven wat hij wilt. U volgende, zou het dan in de grondwet moeten staan dat alle burgers, per definitie, verplicht zijn om alles te geloven wat de wetgever als dogma voorschrijft. Beetje aberrant, niet ? But my karma drove over your dogma. Mvg. Jan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie gaat hier een gevaarlijke weg in.
Het ruikt naar revisionisme.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() http://piratenews.org/jewish-rabbis-suck-dick.html
![]() De besnijder neemt wijn in de mond en plaatst zijn mond op het versbesneden lid. Er heerst nu in Nederland een discussie over de besnijdenis van jongens. Dit vormt, onder deze omstandigheden, verder onderdeel van de voorbereiding door dit Holocaust kabinet, van de aanstaande Holocaust tegen allochtonen (2012-2016). http://www.dagelijksestandaard.nl/20...s-in-nederland Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 7 oktober 2011 om 11:37. |
![]() |
![]() |