![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als pubertje De Croo zich met zijn over schietende liberalen eens aansloot bij de N-VA, dan is zijn en andere puberale zitjes in de volgende verkiezingen, ondanks verlies toch verzekerd. Dus even kijken of we de groenen zover krijgen, dat ze niet in de regering stappen, door mijn chantage, of ik trek het stekkertje alsnog uit.
Niet opgeven Bartje, je maakt nog kans op nieuwe verkiezingen. En wij op een regering die in lopende zaken blijft. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik droom dat we een volledig links beleid krijgen... zonder een Vlaamse meerderheid... Gelukkig met weinig besparingen maar met veel nieuwe belastingen...
Dat geeft ons tenminste de zekerheid dat we - onder leiding van de partij die de laatste decennia bewezen heeft hoe het moet om problemen op te lossen - worden bestuurd... Het zal een verademing worden... Zeker voor de Vlamingen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() CD&V stapt niet in regering-Di Rupo zonder Open Vld.
Niet opgeven Wouter van Besien. Vraag nog een postje bij. |
![]() |
![]() |