![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is nog niet opgelost. Avast! meldde 2 minuten geleden nog steeds hetzelfde probleem zoals gemeld door Quorn Object :"Free t35hosting.com" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Global Moderator
|
![]() Weet u nog welke pagina u opendeed toen u de melding kreeg?
Mvg chinaski |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Hier niks meer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Global Moderator
|
![]() Ik heb het vermoeden dat het aan de avatar van een medeforummer ligt. Hij heeft al een mailtje gekregen met de vraag een andere te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik gok op een bewegende avatar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Global Moderator
|
![]() Het probleem zou opgelost moeten zijn. Ik zal deze draad nog even open laten zodat eventuele verdere problemen hier gemeld kunnen worden.
Mvg chinaski |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het virus- of malwareprobleem is voorlopig van de baan. Geen meldingen meer, voorlopig dus. Een reden alsook om voorlopig onbezorgd te zijn. Modern beveiligde sites hebben dit probleem niet. Het mag gezegd. Voor mijn part kan deze draad worden gesloten. Vriendelijke groet Rudy Laatst gewijzigd door Rudy : 12 oktober 2011 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |