![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Beste GoedGelovigen,
Waar was god? Allessinds niet hier: ![]() Of deze mensen naar de hypothetische hemel gaan is irrelevant. Ze zijn door een onnodige moord uit het leven gerukt, iets wat de hypothetische christelijke/islamitische/... god had kunnen voorkomen. Dit sterkt mij enkel in de overtuiging dat ik gelijk heb. Dit leven is alles wat we hebben, en morgen kan het gedaan zijn. Geniet van het leven, wees blij met de mensen rondom je en maak er elke dag het beste van. Er is geen hemel, geen reincarnatie, geen tweede kans. Het is net deze vaststelling die dit enige leven zo mooi maakt, en die me de uitdaging geeft om dit leven NOG mooier te maken voor mij, mijn vrienden, mijn familie, mijn fans, mijn vriendin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() PS: 1 van de slachtoffers was nauwelijks 20 maanden... Had nog heel haar leven voor zich. gods wegen zijn ondoorgrondelijk neem ik aan?
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 14 december 2011 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Beetje flauw om zo snel een aanslag te misbruiken als een weinig gefundeerde aanval op religie.
Jouw begrip over de Christelijke religie gaat blijkbaar niet verder dan de ideeën van de gewone gelovige in de vroege middeleeuwen. Thomas van Aquino is jou volledig voorbij gegaan, zelfs het concept 'vrije wil'. In de Christelijke theologie is het concept 'vrije wil' van groot belang. Nordine Amrani pleegde deze aanslag, en had God ingegrepen, zou dit volgens de Christelijke theologie een schending zijn van de vrije wil. Allez, voor zover ik als geëxcommuniceerde agnost nog mag spreken voor het Christendom. Laatst gewijzigd door Albrecht : 14 december 2011 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gelovigen genieten ook van het leven. Laatst was er nog een artikel waarin verscheen dat het priesters de gelukkigste burgers waren. |
||
![]() |
![]() |