![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 18/10/2011 Hiermee wil ik iedereen waarschuwen voor bankkaartfraude! Vandaag werd er een aanzienlijk bedrag afgehouden van mijn rekening en ik kreeg ook een e-mail van 'Visa" dat ik opnieuw mijn gegevens moest aanpassen... lijkt ook een nepmail te zijn!!
Ondertussen zijn er al tientallen klachten binnengekomen bij mijn bank, hiermee wil ik iedereen waarschuwen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke bank?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dexia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar hebben Belgische banken hebben afgesproken geen Emails te gebruiken om persoonlijke gegevens op te vragen of aan te passen.
Wat wel kan is dat de bank door middel van een fysieke brief U vraagt de gegevens aan te passen, of via digitale weg, of in persoon in't kantoor. Het is wel mogelijk dat een fraudeur uw visakaart gegevens heeft misbruikt, en zo U opgelicht heeft. maar dan is het vrij eenvoudig om Visa op de hoogte te brengen dat U die bepaalde uitgaves aanvecht, en op welke grond U dat doet. Ikzelf heb op de 20 jaar dat ik een visakaart heb, 3 keer beroep moeten doen op die service. In de 3 gevallen werd de maand later mijn rekening met de desbetreffende bedragen in mindering gebracht. Vervelend, ja, maar niet meer of minder dan onvoorziene kosten in't huishouden.
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |