![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Onze 3 moedige onderhandelaars zijn weer heel goed bezig, hoor!
Citaat:
Eerste aanvulling van de Metropolitane Gemeenschap is een feit! Doordat de arrodissementen halveren word het arrodissement Halle-Vilvoorde bij Leuven gevoegd. Hierdoor kunnen de franstalige magistraten ook tewerk gesteld worden in de omgeving van Leuven tot en met Diest, bij deze wordt Vlaams Brabant officieel 2-talig gebied. Dank u Beke, De Croo en Toback!!! Jullie doen het echt perfect!!! Laatst gewijzigd door matthias999 : 27 oktober 2011 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als na tientallen jaren vruchteloze pogingen om er iets aan te doen, er dan toch eindelijk een akkoord op komt, slaag jij er nog in om dat op pure science-fiction methode te gaan relateren aan de juridische splitsing van bhv... Denk je niet dat er buiten, in de echte wereld, af en toe nog eens iets anders aan de hand is ? ![]() En trouwens, dat die onderzoeksrechters (je doelt op die vijf franstalige) inzetbaar zouden zijn tot in leuven dat heb je uit je duim gezogen. Zouden we ons niet best aan de realiteit houden, en de ingebeelde toestanden achterwege laten ? |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja Mathias : ik zie het al, je zit dit gewoon te papegaaien in een nieuw draadje. Je herkauwt gewoon wat bokkenreyder enkele minuten geleden zegde .
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door peter1962 : 27 oktober 2011 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Lol, ik herkauw nix het is de pure waarheid. Dat jij dit dol zal weglachen had ik al wel verwacht. Maar wie laatste lacht, best lacht, niet?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Och, hebt u dat nog altijd niet door? De man weet van toeten of blazen. Hoort ergens een klok luiden, tikt het vlug in op zijn PC, en dat is het dan. Voor de rest blijft hij maar keer op keer hopen dat heel de onderhandelingen mislukken en het boeltje in mekaar klapt.
Laatst gewijzigd door system : 27 oktober 2011 om 18:39. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als - ik zeg wel als - vlaams-brabant al tweetalig zou worden door deze maatregel, lijkt mij dat vooral een goede zaak te zijn. De Waalse magistraten verdienen alle respect om de achterstand bij justitie te helpen wegwerken. Niet, bende provinciaaltjes?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 oktober 2011 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lid van een bende rode idioten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
* KNIP * Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 28 oktober 2011 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is er verkeerd aan vlamingen in de zak zetten?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 28 oktober 2011 om 09:17. |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat schort er aan vlamingen in de zeik zetten? Is er één of ander universeel principe dat ik schend hiermee ? Wie zijn die roemruchte vlamingen trouwens?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 oktober 2011 om 19:05. |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() maar, waarom dan wel ? Indien dit mijn allerindividueelste overtuiging is dat vlamingen in de zak/zeik/zok/zuk gezet mogen worden, is het mij toch volkomen gerechtvaardigd om die opinie te koesteren en publiekelijk te uiten? Ja, toch?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 oktober 2011 om 19:08. |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Ik snap niet wat jij hier nog zit te doen, waarom ga je niet op een of ander franstalig forum zitten aankondigen dat die domme vlamingen weer dik in hun kont hebben laten n**ken???
Laatst gewijzigd door matthias999 : 27 oktober 2011 om 19:09. |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daaruit kun je die konklusie helemaal niet trekken. En uiteraard hoop ik ook dat we tegen morgen toch wat meer details krijgen dan dit lijstje van goede intenties. Dat spreekt vanzelf. Maar om daar nu weer direkt een groot komplot achter te gaan zoeken om die metropolitane gemeenschap enz enz inhoud te geven ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja maar, is het dan niet mijn grondwettelijk en universeel recht te mogen verkondigen waar en wanneer ik dat wil dat - en ik zeg erbij : aangenomen dat dit zo mocht zijn - die domme vlamingen zich in de kont hebben laten neuken. Wars van onwelvoegelijk taalgebruik en het plagiaat van uw ongemeen pakkende wijze van formuleren, valt mij toch niets te verwijten. Of niet soms?
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 27 oktober 2011 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een mogelijkheid die evengoed de vlaams-populisten te baat kunnen nemen. Dus, wat is het probleem?
|
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 27 oktober 2011 om 19:45. |
|
![]() |