![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Kan er mij iemand een volledige lijst bezorgen van alle partijen die opkomen voor de verkiezingen op 18 mei. Ik volg als jongere al ruim 2 jaar dagelijks het binnenlandse en internationale politieke gebeuren, maar van transparantie betreffende het politieke landschap heb ik nog maar weinig gemerkt. Is mijn vraag nu naïef, omdat niemand weet hoe de vork in de steel zit? Een poging is alvast welgekomen om enige klaarheid te scheppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik zal mijn beste proberen te doen
CD&V VLD S.P.A. SPIRIT AGALEV VLAAMS BLOK NVA LIBERAAL APPEL VIVANT PVDA (AEL?) BUB (Belgische Unie) SOLIDE en dan waarschijnlijk nog een aantal andere kleine partijen Wie vult aan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kommunistische Partij KP
LSP-MAS SAP-POS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik veronderstel dat ook de natuurwetpartij terug meedoet.
Coekie
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb vorige maand eens op de webstek van de PVDA gelezen dat ze niet opkomen voor de verkiezingen. Blijft daar nog iets van over, of sla ik de bal verkeerd?
|
![]() |
![]() |