![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Denk hier maar eens over na i.p.v dat rokersgelul
Wil jij jezelf of je kinderen laten bedienen in een rest,frituur of een Quick door een persoon welke rechtstreeks in contact staat met je eten en waarvan deze persoon een drager van AIDS is en welke om de 3 maanden (verplicht) naar het tropisch instituut moet om zich over zijn aids toestand te laten onderzoeken? IK NIET En in Antwerpen ken ik zo een homo Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 24 april 2011 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() HIV is niet overdraagbaar via hamburgers. Numbnuts.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Weeral ene die er geen ballen van kent
Zelfs een mug kan dit overdragen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.rci.rutgers.edu/~insects/aids.htm Jij bent het type mens dat waarschijnlijk ook niemand die HIV positief is een hand wil geven. Ignorant bastard.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iK HEB EEN GOEDE KENNIS DIE DOOR ZOGENAAMDE ONSCHULDIGE DINGEN HET HEEFT OVERGENOMEN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Makkelijker om het aan een vuile toiletbril te wijten. Het percentage mensen die HIV krijgen door "onschuldige" dingen is beperkt tot zij die een transfusie kregen in de dagen voor de screenings. Hater.
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan zou die persoon flink moeten bloeden, of meerdere keren klaarkomen, op je hamburger nadat die uit de friteuse komt. Ik betwijfel of een virus een onderdompeling in heet frituurvet overleeft.
Ik betwijfel trouwens ook of die persoon de tijd heeft om één van beide te doen. Ik hoop dat zijn medewerkers zoiets niet toelaten. En tenslotte, hoop ik dat je kan zien dat er sperma of bloed op je burger met frietjes zit.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt je eigen raad duidelijk in de wind geslagen...
Ik denk dat we niet verder moeten zoeken naar de starter van de idiootste topic van het jaar. Het lijkt me sterk dat iemand deze manifeste onzin nog kan overtreffen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Raf...nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ge hebt verdorie gelijk !
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of was dat nu een griepje dat die opgelopen had ? Enfin, ik weet het niet meer, feit is dat het waar was, want een anoniem iemand had het geplaatst op het internet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Amaai dat is nogal een nadenker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() dit topic =
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het was blijkbaar weer opendeurdag in't zothuis van Beernem.
Er zijn er weer een paar ontsnapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Jezes da's de tweede keer in twee jaar tijd da'k je gelijk moet geven :'(
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het aids-virus wordt overgedragen via bepaalde lichaamsvochten waarin het aanwezig is. Bloed, sperma, voorvocht, vaginaal vocht en moedermelk zijn de belangrijkste bronnen. Hiv kan op drie manieren worden overgedragen: * via seksueel contact: Aan sommige seksuele praktijken is een groter besmettingsrisico verbonden dan aan andere. Hieronder vindt u een rangschikking van de belangrijkste seksuele praktijken, in stijgende volgorde van besmettingsrisico: * cunnilingus, met een verhoogd risico tijdens de menstruatie en bij vaginale letsels; * fellatio, met een verhoogd risico bij ejaculatie in de mond van de partner en bij uitwisseling van seksspeelgoed zonder condoom; * vaginale of anale penetratie zonder condoom. via contact met bloed * wonde of snede veroorzaakt door geïnfecteerd materiaal (bijvoorbeeld een prikwonde); * gebruik van onsteriel materiaal bij tandverzorging, piercing of tatoeage; * uitwisseling van spuiten door druggebruikers; * bloedtransfusie. In de geïndustrialiseerde landen is dit risico nog maar heel klein, dankzij de strenge controles op bloedgiften. tijdens de zwangerschap, bevalling en borstvoeding Hoe kan het virus niet worden overgedragen? In bepaalde lichaamsvochten is het virus in te kleine hoeveelheden aanwezig. Zo kan het niet worden overgedragen door speeksel, tranen, braaksel, urine en niezen. U kunt het ook niet krijgen als u een seropositieve persoon masseert of kust, of als u uw bed, glas, kleding en toilet met hem of haar deelt. Hoe kunt u zich tegen hiv/aids beschermen? Het condoom blijft het enige doeltreffende beschermingsmiddel tegen aids en andere seksueel overdraagbare ziekten. Gebruik het bij elke vaginale of anale betrekking. Vooral jongeren vinden het niet gemakkelijk om het gebruik van een condoom ter sprake te brengen. Spreek er toch over met uw partner, in alle openheid. Wie zichzelf beschermt, beschermt en respecteert ook de andere!
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Deze topic is nog veel interessanter dan te gaan vertellen dat het Weverke en NVA HOOOOO zo goed bezig zijn
Prutsers Leve het communisme van 2020 |
![]() |
![]() |